n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "דין ילדים כדין עובדי עירייה, כך צריך להיות"

ראשון לציון: "דין ילדים כדין עובדי עירייה, כך צריך להיות"

תושבת העיר מתלוננת על האיסור שיש על ילדים לצייר בגירים צבעוניים על מדרכות, אך לעומת זאת לטענתה, עובדי עירייה מסמנים על מדרכות בגירים צבעוניים: "למה להם מותר ולילדנו אסור?"

סימונים בגיר על המדרכות
סימונים בגיר על המדרכות

חופשת הקיץ, סיום הקייטנות והקורונה יחד מביאה הורים רבים לחשוב על פעילויות לילדהם בשעות היום, ילדים רבים בגיל הרך אוהבים לצייר בגירים צבעונים בגני ילדים ובגינות ציבוריות, בשונה מצבעים רגילים וטושים, הגירים יורדים לבד לאחר שאנשים עוברים עליהם והם לרוב לא משאירים סימנים של צבע.

לפני כחודש וחצי יצאה פז כהן עם שני ילדיה בני ארבע ושש לגינה הציבורית, ובשיחה עם אחד האבות שישב במקום הוא סיפר כי קיבל דו"ח מפקח על כך שילדיו ציירו עם גירים על רצפת הגינה.

"ניסיתי לברר איפה כתוב בחוק שאסור לילדים לצייר עם גירים" מסבירה כהן,  "התקשרתי למוקד, שם נאמר לי שזה אסור אבל לא נתנו לי את מספר התקנה, ביקשתי שיחזרו אלי ועד היום חודש וחצי אחרי לא קיבלתי תשובה, פניתי גם לשיל"ת בשכונה וגם היא לא הכירה את החוק".

הדבר שקומם את כהן הוא שלפני מספר ימים ראתה סימונים של עובדי העירייה על מדרכות השכונה על תיקונים שצריך לעשות במקום, הסימונים לטענתה היו בצבעים חזקים אשר לא יורדים בקלות.

"למה לעובדי עירייה מותר לסמן על הרצפה בצבעים צבעונים שנראה שלא יורדים בכלל בקלות, ולילדים שלנו אסור לצייר עם גירים? אם יש חוק כזה של איסור ציור בגירים אז שהחוק הזה יחול גם על עובדי העירייה, שהדין יהיה אותו דין". 

מהחברה לביטחון נמסר בתגובה לדברים: "עיריית ראשון לציון פועלת על מנת לשמר את העיר, המרחב הציבורי ותשתיותיה נקיות. פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, מבצעים פעולות אכיפה כנגד עבירות של הוצאת פסולת, צואת כלבים וכן השחתת פני מקרקעין בציורים ובגרפטי על ידי בני נוער.

במקרים שבהם בני נוער מקשקשים או מציירים ניתנת להם ההזדמנות לנקות את המפגע ובתיאום עם הוריהם מבצע הליך חלף דוח הכולל פעילות חינוכית.

סימון על תשתיות כבישים ומדרכות במסגרת עבודות פיתוח, אחזקה והנדסה מבוצעים בתיאום ובסופם, מבצעי העבודות פועלים להסרת הסימונים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות