n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אוטובוס ספא ירד לפנק את חיילי צה"ל

ראשון לציון: אוטובוס ספא ירד לפנק את חיילי צה"ל

יחד ננצח: 3 מעצבי שיער, 3 פדיקוריסטיות ומעסה רפואית ירדו באוטובוס מעוצב ומיוחד לדרום הארץ ופינקו כמאה לוחמים שיצאו מלחימה בעזה. מעצב השיער, רון לוי: "נהנינו להעניק ולתת להם מכל הלב. הכל נעשה בהתנדבות". המעסה, רחלי כהן: "לדעת שעזרתי במשהו לחיילים, זה הכל בשבילי"

WhatsApp Image 2023-12-17 at 21.08.03 (1)

 

WhatsApp Image 2023-12-17 at 21.08.03
צילום שחר שקורי

האוטובוס שירד בתחילת השבוע לדרום נראה מבחוץ כמו עוד אוטובוס רגיל של חברת דן, אלא שבמקום כסאות בחלקו הפנימי הוא עוצב כמספרה לכל דבר: כורסאות עור שחורות, עמדות חפיפה מעוצבות ומרשימות, רצפת פרקט חדשה, פוסטרים ותמונות של דוגמנית, מדפים וארוניות, מראות ענק ושלל אביזרים שניתן לראות רק במספרות מפונפנות. 

רון לוי, פעיל חברתי מראשון לציון, ובעל מספרה הוא חלק מהאנשים הטובים  שעומדים מאחורי היוזמה המקסימה והייחודית. " הרעיון נוצר מחברת הצבעים וסדנת דה וינצ'י  שהקימו את המייזם ולאחר מכן פנו אלי שאתנדב  ושאלו אותי אם בא לי לעשות משהו טוב בשביל החיילים. מיד השבתי בחיוב ויצאנו לדרך"., בנוסף הבעלים של חברת הצבעים דוקסטל תרם כסף למייזם"

לוי פנה לקולגות ואלה פתחו את הכיס ותרמו ציוד רב. "ההיענות היתה מדהימה", מספר לוי. "פניתי למעצבי שיער והם נענו בחיוב ליוזמה".

בסוף השבוע עלו על האוטובוס המיוחד 8 אנשי צוות, 3 מעצבי שיער, 3 פדיקוריסטיות ומעסה אחת בדרכם לדרום הארץ.

"פינקו לא פחות ממאה לוחמי צה"ל", מספר לוי. "הגענו לעשות טוב והצלחנו. ההרגשה הייתה טובה מאוד. לפגוש לוחמים שיצאו מעזה ומיד אחר כך קיבלו פינוק, זו זכות. סיפרנו אותם, הם קיבלו טיפול מפדיקוריסטיות והמעסה רחלי מ'מגע של אור' ממש נתנה את הלב והנשמה".

WhatsApp Image 2023-12-19 at 09.31.13
הספר הראשוני רון לוי עם חייל

אלו לא היו הפינוקים היחידים שהעניקו לוי והצוות שהתלווה אליו ללוחמים. תושבי ראשון לציון תרמו חטיפים וממתקים ואלו חולקו לחיילים באהבה. "זכינו לדבר עם החיילים ששיתפו אותנו במה שעובר עליהם. פינקנו אותם בחטיפים ובממתקים וניכר היה שהחיילים היו בהיי. נהנינו להעניק ולתת להם מכל הלב. הכל נעשה בהתנדבות".

במהלך כל שעות ההתנדבות לבש לוי חולצה עם תמונתו ושמו של אלמוג נסים שמש ז"ל, תושב העיר. שמש שירת כחובש קרבי ונפצע בתאונת דרכים לפני כ-25 שנה. בני המשפחה טיפלו בשמש, שנפצע אנושות, במשך כל השנים ולפני כארבעה חודשים הוא נפטר. "לבשתי את החולצה כי זו הבטחה שנתתי למשפחתו. ככה בחרנו להנציח אותו".

רחלי כהן, מספרת על החוויה: "אני מעסה רפואית מזה 15 שנה. נכון להיום אין לי קליניקה חדשה כי רק עכשיו חזרתי לראשון אחרי שנים באילת. בינתיים זה שירות עד בית הלקוח. אני מתמחה בשמונה טכניקות שונות של טיפולים לילדים, נשים הרות, ספורטאים ועוד. לראות את החיילים שלנו ולהרגיש את שרירי הגוף שלהם קשים מלחימה ולדעת שעזרתי במשהו לחיילים שלנו – זה הכל בשבילי".

WhatsApp Image 2023-12-17 at 20.45.05
רחל בפעולה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות