n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סמים בתיבות הדואר: התופעה מתפשטת

סמים בתיבות הדואר: התופעה מתפשטת

ראשון לציון: זה התחיל מהפצת פלאיירים למכירת סמים בשכונת רמב"ם ובסוף השבוע גילו גם תושבי מערב העיר בתיבות הדואר את הפלאיירים שמציעים מריחואנה, תושבת השכונה: זה מדאיג בעיקר לאור העובדה שבני הנוער נמצאים בחופש וזה מיועד להם . מחזיק תיק הביטחון בעירייה: אני מאוד מוטרד מהנושא. פניתי למשטרה

צביאל
"המלך הגיע לעיר!". הפלאייר שחולק בשכונה. צילום: תןשב השכונה

התופעה מתפשטת: אלפי פלאיירים ובהם פרסום למכירת מריחואנה חולקו בסוף השבוע בתיבות הדואר בשכונות מערב ראשון לציון. בעירייה ובמשטרה מודאגים בעיקר בשל העובדה כי בני הנוער נמצאים בחופשה ועל פי הערכות הפרסום בעיקר מכוון אליהם.

בשבוע שעבר נחשף ב"גל גפן ראשון לציון" כי תושבי שכונת רמב"ם, אחת השכונות הגדולות בראשון לציון, הופתעו לגלות פלאיירים צבעוניים בתיבות הדואר שהציעו להם מבחר של סמים מסוג מריחואנה.

"המלך הגיע לעיר!" זעקה הכותרת בראש הפלאייר. בין השאר הוצעו זנים שונים במחירים מגוונים (מ-400 עד 1,300 שקל לכמויות משתנות), משלוח חינם והבטחה "לא אהבת, לא שילמת".

במשטרה ובחברה לביטחון הבטיחו להילחם בתופעה, אולם מסתבר כי בסוף השבוע האחרון התפשטה התופעה.

מסתבר כי ברוב שכונות מערב העיר חולק הפלאייר ועורר דאגה בקרב ההורים. "נדהמתי לגלות בתיבת הדואר שלי פליירים שמציעים סמים למכירה", מספרת תושבת המערב, אם לשניים. "זה פשוט לא נתפס שגם תיבות הדואר הפכו לכלי שיווק לסמים. אני מודאגת, כיוון שבני הנוער נמצאים בחופש וזה בעיקר מיועד להם.

"זה אף פעם לא היה אצלנו בשכונה, זו פעם ראשונה. הסמיכות של חלוקת הפלאיירים לחופש הגדול רק מבהירה שזה מיועד לבני הנוער. איפה הרשויות? על הפלאיירים יש פרטי התקשרות. מה הבעיה לאתר את הסוחרים שמפצים את הסמים?".

מקסים בביצקי, מחזיק תיק הביטחון וסגן ראש העירייה: "אני מוטרד מאוד מהנושא שיכול להחמיר בתקופת החופש הגדול. מכירת הסמים תגרור עוד עבירות פשיעה ופגיעה בבריאות בני הנוער וגם במבוגרים.

"פניתי לתחנת משטרת ראשון לציון בבקשה לסייע בתפיסת העבריינים מוכרי הסמים. אני סומך על המשטרה שתעשה הכל כדי לתפוס את העבריינים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות