n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: החל מהיום ניתן לדווח למוקד העירייה באמצעות הוואטסאפ

אור יהודה: החל מהיום ניתן לדווח למוקד העירייה באמצעות הוואטסאפ

העירייה השיקה שירות שמאפשר לפנות אל המוקד העירוני כדי לקבל מידע על שירותי העירייה ולדווח על מפגעים באמצעות הוואטסאפ. בכך גדלות מספר האפשרויות לפנייה למוקד ל-4 - גם בטלפון, באפליקציה ובמיילים

מוקד עירוני
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

שירות נוסף וחשוב לתושבי אור יהודה: החל מהשבוע האחרון ניתן לפנות למוקד העירוני של אור יהודה ולדווח על מפגעים באמצעות הוואטסאפ. השירות החדש ניתן הן לתושבים והן לבעלי עסקים ככלי יעיל באמצעות התכתבות. כמובן שבאמצעות השירות החדש, ניתן לקבל מידע על אירועי העיר, היוזמות המתקיימות בה ושעות הפעילות של גופי העירייה השונים. כמו כן, ניתן לשגר תמונות שיסייעו באיתור המפגעים ובכך לקבל שירות יעיל הרבה יותר. מספר הטלפון שבו ניתן לפנות למוקד הינו 050-5388106.

עם השלמת שירות הוואטסאפ, ניתן כיום לפנות אל המוקד העירוני בניהולו של נתנאל אברהם גם באמצעות הטלפון (חיוג 106), אתר העירייה, האפליקציה העירונית ובמיילים. שירות זה מצטרף לשירות הוואטסאפ העירוני אותו השיקה מחלקת הדוברות לפני למעלה משלוש שנים, שבמסגרתו אלפי תושבים מקבלים מידע אונליין על הנעשה בשכונות העיר וכן מידע ממוקד לפי תחומי עניין כמו חינוך, ספורט, מבוגרים, צעירים, תרבות, ועוד.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "המוקד העירוני הוא אחת המחלקות החשובות ביותר בעיני מכיוון שהוא מנקז אליו את פניות תושבי העיר שמטופלות בצורה מקצועית ובעיקר שירותית, כל זאת כדי לטפל במפגעים המתקיימים בעיר. אנו פועלים כל הזמן לייעל את השירות ולהשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להקל על חייהם של התושבים שלנו בדיווח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות