n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עיריית חולון העניקה מלגות לחיילים משוחררים

עיריית חולון העניקה מלגות לחיילים משוחררים

עיריית חולון העניקה אמש (ראשון), לראשונה, מלגות לחיילים משוחררים ללימודי מקצוע או תעודה. בנוסף, הוענקו כמדי שנה גם מלגות לסטודנטים יוצאי אתיופיה ובוכרה

הענקת מלגות עיריית חולון וברית יוצאי בוכרה לסטודנטים יוצאי בוכרה 2023. צילום-עיריית חולון

עיריית חולון העניקה אמש (ראשון), לראשונה, מלגות לחיילים משוחררים, תושבי העיר, שיסייעו להם בלימודי מקצוע או תעודה. חולון היא הרשות המקומית הראשונה בארץ שמעניקה מלגות מסוג זה, וזאת בשיתוף פעולה פורה עם סניף חולון של האגודה למען החייל.

מטרת המלגה לסייע במימון גם לחיילים משוחררים, שמבקשים לרכוש הכשרה מקצועית ולאו דווקא תואר אקדמי, על מנת לאפשר להם להשתלב בתעשייה ובשוק העבודה. שלוש החולוניות הראשונות שזכו במלגה במחזור הנוכחי הן אלמוג קריטי, דנה גבריאל וסיוון גלאו, שלומדות לימודי מקצוע בתחום העיצוב והגרפיקה. כל אחת מהן קיבלה מלגה מלאה בגובה 4,000 ₪.

הענקת מלגות עיריית חולון והאגודה למען החייל סניף חולון לחיילים משוחררים 2023. צילום-עיריית חולון

בנוסף, הוענקו אמש גם מלגות ל-28 סטודנטים תושבי חולון, יוצאי אתיופיה ובוכרה. המלגות ליוצאי אתיופיה ניתנו במימון מלא של עיריית חולון והמלגות ליוצאי בוכרה ניתנו במימון משותף של העירייה ושל עמותת ברית יוצאי בוכרה. כל המלגאים נדרשו להתנדב בקהילה בעיר במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות, כתנאי לקבלת המלגה.

הענקת מלגות עיריית חולון לסטודנטים יוצאי אתיופיה 2023. צילום-עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות