n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נשיא התאחדות הקבלנים מתעקש: "להחזיר לעבודה את אתרי הבנייה בראשון לציון"

נשיא התאחדות הקבלנים מתעקש: "להחזיר לעבודה את אתרי הבנייה בראשון לציון"

לקרוא ולא להאמין: ראול סרוגו, תושב ראשון לציון ונשיא התאחדות הקבלנים, פועל נחרצות להחזיר לפעילות את אתרי הבנייה בראשון לציון בפרט ובארץ בכלל. תושב העיר: "נבעיר את הבניין שיכנסו אליו פועלים ערבים, לא ניתן לזה לקרות"

אתר בנייה

ישראל נמצאת במלחמה שלא ידעה כמותה ב-50 שנה האחרונות, עם מעל 1,300 נרצחים, מעל 3,700 פצועים ומספר החטופים הגיע היום ל-199 בני אדם!

ראש העיר רז קינסטליך, בדומה למרבית הערים בישראל, הורה לסגור לאלתר, עם פרוץ המלחמה, את כל אתרי הבנייה שכן, ידוע שבאתרי הבנייה מרבית הפועלים הינם ערבים, חלקם פלסטינאיים שמגיעים לעבוד (בדרך כלל עם אישורים, אבל היו גם לא מעט מקרים שנתפסו שב"חים בעיר).

כעת, ביום העשירי למלחמה וירי טילים בלתי פוסק במרכז, מר ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים שלח מכתב, הממוען לעיריית ראשון לציון באמצעות עורך הדין אלדד פישר ובו טוען, כי ראשי הערים פועלים שלא כדין כאשר החליטו לסגור את אתרי הבנייה.

מר סרוגו דורש לפתוח את כל אתרי הבנייה בעיר ראשון לציון וכתב, כי הדבר נעשה שלא כחוק:

"מעבר לפן המשפטי הטהור, דומה כי בעת הזו, ההנהגה, בין הארצית ובין המוניציפלית, נדרשת לגלות מנהיגות, שיקול וישוב הדעת, קור רוח ואיפוק. הוראות הפסקת העבודה אינן מתיישבות עם צורך זה. לא יתכן, כי שיקולים זרים המהולים באפלייה מדרגה ראשונה יובילו את החלטת הרשויות, כך שאתרי הבניה המשלבים אוכלוסיות מכל המגזרים יהיו שונים מבתי החולים, ממפעלים או מכל עסק אחר. וזאת ביתר לשאת לאור העובדה, כי הוטל סגר על השטחים וכניסת פועלים מאזור זה אינה מתאפשרת. לנוכח כל האמור, הנכם מתבקשים לחזור בכם לאלתר מכל "הוראה" או הנחיה אשר עניינה הפסקת עבודה. ונדגיש, בין אם תעשו כן ובין אם לאו, ממילה, כאמור פעולתכם מחוסרת סמכות ובטלה מעיקרא".

תושב העיר, מר פיני ביתשו, שלאחרונה עבר להתגורר בשכונת נרקיסים סיפר ל"גל גפן ראשון לציון" כי הדבר עלול להיגמר באלימות ואף יותר. "הקבלנים לא מתביישים? היום העשירי של המלחמה וכבר רוצים להחזיר לכאן פועלים ערבים? העם בטראומה, אנשים לא יוצאים מהבית, אנחנו לא ניתן שחצי ערבי יגיע כרגע לעיר, ומאנשים שאני מכיר אני יודע לומר שבניין שיעבדו בו פועלים ערבים ישרפו את הבניין ויגיעו גם לקבלנים, תנו לנו להתאבל השקט, תנו לאסוף את הדמעות, ההלם, הקבלנים עשו מספיק כסף, עוד כמה ימים לא יקרה להם כלום, בושה שבכלל חושבים על זה".

תושבת נוספת התגוררת בשכונת חצבים סיפרה כי "אם יקרה תרחיש כזה, הדם יהיה על הידיים של הקבלנים והעומד בראשם! זאת בושה, את מי מעניין בנייה בימים כאלה? איפה נשמע דבר כזה, עוד לא סיימו לספור את המתים, אני מחזקת את ידי ראש העיר שלא נכנע ללחץ, רק כסף מעניין אותם".

מראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים נמסר: "לכל דבר יש עלות תועלת, יש חשיבות לתחושת הביטחון של התושבים אבל ראש העיר מגביר את  תחושת חוסר הביטחון של התושבים בכך שסוגר אתרי בנייה, כי בעצם הוא אומר שהוא דואג לתושבי העיר בכך שהאתרים סגורים ובכך אומר שאתרי בנייה הם קיני מחבלים בפוטנציה, וכאשר יפתחו את אתרי הבנייה, כי הם יפתחו כי אין לו סמכות לסגור אותם לא יהיה ביטחון, במקום זה שיעשה מה שעשה ראש העיר של לוד, שלקח את כל אנשי הביטחון של העיר עבר אתרי בנייה ומי שהעסיק פלסטינאים נכנס לכלא, אבל אי אפשר לבוא ולהכליל ערבים, זו גזענות, אין לי מילה אחרת להגיד, לבוא ולהגיד שהפועלים הערבים הם מחבלים, זו בושה וחרפה".

קרדיט: עמוד הפייסבוק של מר ראול סרוגו
קרדיט: עמוד הפייסבוק של מר ראול סרוגו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

9 תגובות

  1. יש כל כך הרבה קבלני בנייה תושבי העיר שרק מחכים להכנס למאגר הקבלנים של העירייה במקום כל עזה שמביאים לכאן. תתעוררו!!!

  2. הקבלנים והעומד בראשם הם חבורה של חזירים מדושני עונג וממון שלא יודעים שובע גם בימים קשים כאלה. לא לפתוח את העבודה באתרים עם עובדים ערבים מהשטחים ומישראל. אלה וגם אלה משתפ"ים מסוכנים!!!

  3. דמם בראשם של מי שיאפשר לזה לקרות. גזענים רוצים לקרוא לנו- בסדר. שיגידו. לא מוכנה שבביניין שמולי שנמצא בתהליכי תמ"א יעבדו ערבים!!!! לא מוכנה! הפחד הוא אמיתי, הוא הגיוני, הוא מוחשי. אסון אם ייתנו לזה לקרות. רז, אני סומכת עליך! באמת סומכת. בבקשה אל תאכזב עיר שלמה שגם כך ראשי המדינה נרדמו בשמירה ולא נותר אמון

  4. מה שמעניין את הקבלנים זה כסף וכסף בלבד. יצורים מגעילים

  5. לקרוא ולא להאמין……" לא יתכן, כי שיקולים זרים המהולים באפלייה…. . "
    האם בגופו זורם דם יהודי? האם לא היה עד לשואה השנייה שעברה על מדינתנו…שבעזות מדבר על עלות תועלת?
    לאן הגענו. עם גיס חמישי לא נוכל לנצח במלחמה!!!

  6. התושבים צודקים לא יכנס ערבי עכשיו

    • עם כל הרצון לא להכליל ,כרגע אין אמון וצריך לעשות את המירב לשמור על בטחונינו האישי ואת כל השאר לשים בצד!!! אנו במלחמה ריבונו של עולם הוא לא מבין זאת?

  7. הכל פונקציה של כסף אפשרי להביא עובדים זרים
    סינים רומנים האם הסינים יכולים לבנות לנו את הרכבת הקלה וגשרים ולא יכולים לבנות לנו בנינים?
    כי הערבים כוח אדם זול תתעוררו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות