n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: אאורה יוצאת לדרך עם התכנון החדש לבניין שקרס לפני כחצי שנה

חולון: אאורה יוצאת לדרך עם התכנון החדש לבניין שקרס לפני כחצי שנה

הבניין שקרס בחולון העלה את המודעות הציבורית לבניינים במצב רעוע ולנושא הבטיחות בבנייה הישנה ושצריך לעשות מעשה ולחדש את ישראל"

אאורה
אאורה. צילום: רפי דלויה

אאורה מחדשים את ישראל קיימה ביום ג' כנס דיירים למפגש חתימות והצגת התכנון של בניין סרלין בחולון. במהלך המפגש, סקרה החברה את ניסיונה ויכולותיה והציגה את הפרויקט המתוכנן. בכנס השתתפו ראש העיר מוטי ששון, נציג הדיירים אדם אלגריסי, עו"ד נציגות הדיירים גיל בן משה ודיירי הבניין, שחתמו על ההסכם עם חברת אאורה. במהלך הכנס הציגה אדריכלית הבניין מעיין פירסט את המבנה החדש שיוקם.

כזכור חברת 'אאורה מחדשים את ישראל' נבחרה על ידי דיירי הבניין לבנות מחדש את הבניין שקרס לפני כחצי שנה ברחוב סרלין בחולון. בחודש ספטמבר 2021 פונה בהחלטת המשטרה, כיבוי אש ועיריית חולון הבניין ברחוב סרלין בעיר וזאת בשל ליקויים רבים, סדקים וסכנת קריסה ממשית. מספר שעות לאחר שפונו הדיירים  הבניין קרס וחיי אדם ניצלו בנס.

לאחר תהליך מכרזי  – נבחרה חברת אאורה על ידי דיירי הבניין לבנות את הבניין החדש שיוקם במקום זה שקרס.

אאורה תבנה במקום בניין מפואר, עמיד בפני רעידות אדמה ונזקים, בן 15 קומות ובו 90 דירות חדשות שיחליפו את 32 הדירות הישנות שקרסו. הדיירים הוותיקים יקבלו בדירות החדשות- מפרטים יוקרתיים, דירה גדולה יותר וכן מרפסת, ממ"ד וחניה צמודה. בנוסף ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין ובו יתוכנן חדר דיירים ופיתוח סביבתי איכותי.

חברת אאורה התגייסה לסייע לדיירים בשל העובדה כי החברה מאמינה שזוהי המחוייבות הלאומית של כולנו.  בסיטואציה מורכבת זו החליטה החברה אף להיתרם למען תושבי הבנין ולסייע להם בתשלומי שכר הדירה במהלך תקופת הבניה ואף לפני כן.

יעקב אטרקצ'י: "מדובר באירוע אנושי מכונן שהסתיים בנס בלי פגיעה בחיי אדם. לקחנו את הפרויקט הזה, כחברה המובילה בישראל להתחדשות עירונית, למרות שהפרויקט עם רווחיות נמוכה משמעותית מהמקובל. מגיע לדיירים שסבלו שילכו לקראתם. אני מאמין שבסיוע העירייה נתחיל לבנות בשנה הקרובה ושהדיירים יוכלו לחזור מהר לדירות החדשות שלהם.

עוד הוסיף אטרקצ'י ואמר- "הבניין שקרס העלה את המודעות אצל רבים שגרים בבניינים במצב רעוע שחייבים לעשות מעשה ולחדש את ישראל . זה לא רק עניין כלכלי או חברתי, אלא עניין בטיחותי ממש. האירוע הסתיים בנס בלי פגיעה בחיי אדם."

אדם אלגריסי נציג הדיירים בבניין אמר: "לפני כחצי שנה השתנו ברגע חייהם של 32 משפחות. הורים לילדים, מבוגרים, קשישים, ניצולי שואה וחולים כרונים, איבדו את ביתם וחלק ניכר איבדו גם את רכושם עלי אדמות. ההירתמות של אאורה לנושא, הצהרת הכוונות והעמידה במילה, כזוכה במכרז וכמובילת פרוייקט חברתי- מוערכת ונותנת תקווה שכל כך נחוצה, תקווה שיהיה פה טוב".

 

אאורה
אאורה. צילום: רפי דלויה

 

אאורה
אאורה. צילום: רפי דלויה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות