n
דף הבית / כללי / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עם מוצרי איפור, טיפוח ובישום: מוצרי טיפוח לשער, קונסילר מושלם, מותגי יוקרה לעור הפנים, מיצוק העור, בישום ועוד.

בתי בם
צילום: fabria1975
SIG LIBERA INGREDIENTS SQUARED
צילום: יח"צ

 

בית סלבטורה פראגמו מרחיב את קולקציית בשמי הנשים של סניורינה עם השקתה של Libera  Signorina
או דה פרפום תוסס ומפתיע בהשראת הגישה העצמאית והאופטימית של סיניורינה המודרנית.

 Libera Signorina אשר נוצרה בשיתוף פעולה עם ג'רום אפינט, אמן בושם ב-Robertet, מצטרפת לקולקציית הבשמים רבת הפנים של Signorina הכוללת את Signorina EDP, Signorina Misteriosa ו- Signorina Ribelle – שלושה בשמים אייקוניים אשר מסמלים כוח וחן, חופש ואחדות, במסע רגשי של תווים מבריקים שמעוררים השראה והתגשמות חלומות.

סיניורינה ליברה, המשקפת את מומחיות הניחוח של פרגאמו, היא תערובת גורמנד פרחונית מושקית המתגלה אט אט בקרשנדו עוטף של תווים מפתים ובלתי צפויים. תערובת מאסק פרחונית מועשרת באגס קטיפתי וברגמוט המעניק רעננות ארומטית. 

כמו קרן אור משמחת, הניחוח מבטא תחושה פנימית של שמחה מהולה באנרגיה חיובית המאפשרת לכל אחת את האומץ לבטא את עצמה בחופשיות.

 

מסכה סילבר ליין 500 מל (1)

 

המותגHERMOSO  משיק סדרת מוצרים חדשנית ואיכותית אשר נותנת מענה לכל טיפול כימי שהשיער עבר ומשקמת אותו

במשך כמעט עשור, הבעלים של האתר hair-dream, טל יונה  שיווק את מותגי השיער הגדולים ביותר בישראל. הוא ראה את כל סוגי הלקוחות, השיער והמוצרים והבין שהוא חייב להביא את הפורמולה המדויקת ביותר לבעיות השיער הכי קשות ונפוצות. במשך תקופה מאוד ארוכה, פיתח טל את המותג הרמוסו, מותג לטיפוח ושיקום השיער. הפורמולה עליו מתבססות הסדרות של הרמוסו פותחה על ידי הכימאים ואנשי המקצוע הטובים בארץ תוך כדי פדנטיות ופרפקציוניסטיות. כל סדרה מותאמת לסוג שיער מסוים וכך משקמת ומטפחת בצורה מדויקת את השיער.

את סדרת הדגל של המותג,  BLACK LINE HERMOSO  , הסדרה הראשונה אשר פותחה, פיתחו במשך תקופה ארוכה. למעלה מ-50 פורמולות נוסו עד שהגיעו לפורמולה המושלמת תוך כדי השקעה מירבית בנראות ובריח המוצרים.

הסדרה מיועדת לשיער שעבר טיפולים כימים קשים כמו הבהרה, החלקה צבע על בסיס קבוע ועוד.

הסדרה כוללת:

מסכה 500 מל, שמפו 1000 מל, סרום 120 מל, מסכה ללא שטיפה 250 מל. בנוסף לסדרה השחורה, ישנם עוד שתי סדרות, HERMOSO SILVER LINE סילבר ליין שהיא סדרה לבלונד, המשמשת לנטרול הפגמנט הכתום, ללא כל צורך בטיפול כימי נוסף והליין הלבן HERMOSO WHITE LINE שהיא החלקת שיער אורגנית משולבת בעלת נוסחה מהפכנית מטפלת בשיער פגום ומחליקה לצמיתות. ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער ומיוצרת בפורמולה פורצת דרך, החלקה טיפולית שמתאימה במיוחד לשיער פגום ומקורזל. ההחלקה היא ללא פורמלין, מעושרת בחלבונים וקרטין טהור אשר גורמים לשיער להרגיש רך, נעים ומלא ברק.

ניתן לרכוש את במוצרים באתר הרשמי של הרמוסו, במספרות המובילות וחנויות ואתרי הפרימיום המורשים .

 

Homepage Hero Banner_Elemis Fab5_Mobile_828x939

צילום: יח"צ

אלמיס לונדון, לראשונה בישראל… ELEMIS, מותג יוקרה לטיפוח העור, עטור פרסים ובעל ביצועים גבוהים.

אייקון אהוב אשר נוסד באנגליה וברחבי העולם מותח את הגבולות בחדשנות בתחום טיפוח העור, משלב מרכיבים יעילים במיוחד ומערכות אספקה חדשניות עם מרקמים מפנקים וארומטיים כדי לשמור על בריאות העור.

המיטב של ELEMIS:

סדרת Pro-Collagen רב המכר של ELEMIS, סדרת אנטי אייג'ינג לסימני גיל ראשונים, אשר מכילה מגוון רחב של אצות המעניקות לחות עשירה לקבלת עור בעל מראה צעיר יותר.

מוצרי טיפוח מובילים מבית אלמיס: Pro-Collagen Cleansing Balm אלמיס, באלם לניקוי עור הפנים מסדרת פרו-קולגן 100 גרם- מסיר איפור ושאריות לכלוך מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים. מותיר את העור נקי, רך וזוהר. 

Dynamic Resurfacing Facial Pads x 60 pads אלמיס, רפידות דינמיות (פדים) לחידוש עור הפנים (60 יחידות)-

מכילות את פורמולת שלושת האנזימים המסייעת בהתחדשות העור. רפידות פילינג אלו, המופעלות על-ידי טכנולוגיית  Tri- Enzymeהמוגנת בפטנט^ (פטנט רשום), חושפות עור חלק כעור תינוק כבר בשימוש הראשון.
אופן השימוש: בכל בוקר וערב לאחר ניקוי הפנים בתנועה מעגלית.

Super Food Facial Oil 15ml אלמיס, שמן הזנה מועשר בתמציות "סופר-פוד" מן הצומח, 15 מ"ל-

תערובת טבעית של שמנים  המכיל 9 מזונות-על עשירים בנוגדי חמצון כדי לחשוף זוהר במראה בריא.
אופן השימוש: יש להשתמש מדי בוקר לאחר ניקוי הפנים. יש לעסות 3-4 טיפות על הפנים והצוואר. אם נוצר מגע עם העיניים, יש לשטוף היטב

Pro- Collagen Marine Cream 50ml אלמיס, קרם לחות ליום פרו-קולגן 50 מ"ל-

קרם לחות מסדרת פרו קולגן המסייע להפחתת קמטים וקמטוטים, במרקם נעים ומלטף. משפר את רמת הלחות בעור ומותירו מוצק וזוהר יותר.
אופן השימוש: לשימוש בכל בוקר לאחר ניקוי הפנים. מחממים כמות קטנה בין כפות הידיים. יש להחליק בעדינות על הפנים, הצוואר והמחשוף במשיכות כלפי מעלה.

ג'ייד סדרת VITALAGE צילום יחצ (4)
צילום: יח"צ

מותג היופי ג'ייד גאה להציג את VITALAGE LIFT & FIRM, סדרת טיפוח פנים למתיחה ולמיצוק. הרימי את יופיו של עורך!

פיתוח שוויצרי בלעדי לטיפול נגד הקמטים ורפיון

הנושא החם מזה שנים רבות של תחום הטיפוח הוא היכולת להאט את קצב ההזדקנות. לשמחתנו מדע היופי לא מפסיק להתפתח ולהתחדש וסדרת הטיפוח החדשנית VITALAGE מעלה הילוך בתחום. מדובר בסדרה עם תוצאות מוכחות קלינית והן בהחלט נראות לעין.

מוצרי הסדרה מיוצרים בשוויץ באמצעות טכנולוגיית 3D High performance Firm Skin Complex  המשלבת שלושה מרכיבי אנטי אייג'ינג הפועלים בסינרגיה להאטת שלבי ההזדקנות הראשונים ולהשבת נפח, אלסטיות ומוצקות למראה עור צעיר.

  • VITALAGE מכילה עד 97% מרכיבים טבעיים
  • אפקט מיצוק ומילוי קמטים לעור חלק וצעיר
  • טיפול תלת מימד מוכח להפחתת עומק הקמט וכנגד החלשות קו המתאר.

כיצד הסדרה משפרת את עור הפנים בצורה כ"כ יעילה? היא משתמשת בפורמולה של 3 מרכיבים טבעיים עיקריים שעובדים בשיתוף פעולה.

FIRMING MINT – עשוי מ – 100% מרכיבים קוסמטיים טבעיים ומופק ממנטה אורגנית. מחקרים מראים כי הסיבה העיקרית לרפיון העור היא ATP, רעלן חוץ תאי שאותו מייצרים תאי האפידרמיס. המנטה מסייעת בדיכוי ייצור הרעלן ובעקבות זאת מעבה את העור ומשפרת את האלסטיות שלו.

ANCHORYL – VITA – מרכיב פעיל אשר הופק מצמח רב שנתי בשילוב פפטידים טבעיים: פפטידים הם רכיבים מרכזיים במוצרי הקוסמטיקה לטיפול בהזדקנות העור, המחזקים את הקשר בין הדרמיס לאפידרמיס, השכבה החיצונית של העור. הדרמיס הנו שכבה פנימית שמכילה סיבים רבים של חומר אלסטי ושל חלבון הקולגן. הפפטידים מאיצים את תחלופת התאים להתחדשות העור. מרכיב ה – ANCHORYL – VITA פועל בשלוש רמות: הגברת סינתזת הקולגן בדרמיס, תרומה להתחדשות האפידרמיס וחיזוק מחסום העור. הקמטים נעשים חלקים יותר ומרקם העור משתפר.

3D – SKINREGENERATIVE – מבוסס על תאי גזע של צמח הקומפרי, צמח מרפא פופולארי. הוא משמש כ – “filler” – ממלא קמטוטים ונקבוביות, גורם להסרת תאים מתים ובכך משפר את התחדשות התאים, מחזק ומעניק אפקט מילוי, תוך חשיפת עור רענן וחלק.

הניחוח הנעים של מוצרי הסדרה מגיע מהתמציות הטבעיות מהן מורכבים המוצרים.

ומה בסדרה?

STEP #1  סרום למתיחה ולמיצוק לעור הפנים –VITALAGE LIFT & FIRM SCULPING SERUM

STEP #2 קרם למתיחה ולמיצוק – לפנים ולצוואר VITALAGE LIFT & FIRM FACE AND NECK CREAM

STEP #3 קרם עיניים למיצוק ולמתיחה – VITALAGE LIFT & FIRM EYE CREAM

 

 

Credit- Nightology מחיר 529 ₪
צילום: יח"צ

ברוכים הבאים לעולם של נייטולוגי.

סינרגיה משכרת, איחוד בהרמוניה מושלמת הבולטת במהותה החזקה והייחודית, המיועדת לאוהבי בלעדיות וייחודיות אמיתיים. נייטולוגי הוא הדרך החדשה לחוות בושם. עולם שבו נוצרת מערכת יחסים חושית ופיוטית בין היקום הלילי, המדע וניחוחותיו.

משפחה של חמישה ניחוחות  EAU DE PARFUMS (-או דה פרפיום) שנולדה מהתערובות המורכבות של חומרי גלם מקוריים ובלתי ניתנים להשוואה. עם איכות יוצאת דופן שמעירה את החושים ועוזרת לתפוס את המקור האמיתי של היופי. הניחוחות כולם הינם יוניסקס ומתאימים לאוהבי האקסקלוסיביות והייחודיות שמתירה חותם אישי.

שיתוף הפעולה עם ארבעה בשמים ברמה הגבוהה ביותר היה המפתח לביצוע משימה זאת. חתימת הניחוחות של כל אחת מהיצירות יוצאת דופן ומיוחדת. 

האריזה איכותית, כמו קופסת יוקרה שבה המכסה נפרד מהבסיס. הבקבוק יוקרתי ומשתלב בצורה מושלמת בסביבה הפנימית. אנו יכולים לראות רקע סאטן מוזהב, המעניק לנו תחושה אלגנטית ואיכותית.

הבקבוק לוקח אותנו לעולם אלכימאי, כמו גם למקור הבשמים. הזכוכית שלו מפיצה עושר של אלמנטים ורכיב פנים. קווים פשוטים המדגישים את המהות שבתוכו.  

 

 

ג'ייד קונסילר IDYLLIC מחיר 99 שח צילום יחצ (9)
צילום יחצ

מותג היופי ג'ייד משיק את: IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER קונסילר המעניק אור וזוהר

שימוש בקונסילר מאיר יכול להיות דרך נפלאה להענקת מראה בריא ועירני לפנים ובו זמנית גם לטשטש פגמים וכהויות בעור.

הבונוס? הקונסילר המאיר החדש מבית ג'ייד ידאג לכך שאת העיגולים השחורים מסביב לעיניים תוכלי למחוק מיידית, תוך כדי הענקת אפקט זוהר לעור.

הוא מעניק כיסוי נפלא לקבלת גוון אחיד לעור הפנים ואף משפר את מראהו עם הזמן, תכונה ההופכת אותו למוצר שאי אפשר לוותר עליו בשגרת הטיפוח וכזה שמעניק לפנים מראה נינוח, בריא, עירני וזוהר.

ה –  IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER  הוא מוצר חובה מכיוון שיש לו מספר שימושים במוצר אחד: כיסוי, טשטוש פגמים, אחידות בגוון העור, הארה, הצללה וגם פיסול הפנים.

הוא מגיע בחמישה גוונים שונים, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.  מדובר בעט קונסילר בעל ספוגית רכה ונוחה לשימוש ומריחה קלה והוא עמיד בנוסף.

ה –  IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER בעל מרקם קליל ומכיל אבקות מחזירות אור בשילוב עם מרכיב טיפוח, הפועלות נגד כהויות, נפיחויות וסימני עייפות.

 

 

Tea Ceremony 23 – Mimosa Collection Banner

צילום: יח"צ

 

מסיבת התה של SABON חדש: ניחוח על זמני במהדורה מוגבלת

קולקציית Tea Ceremony  האהובה מבית SABON מתחדשת עם ניחוח מיוחד במהדורה מוגבלת: Mimosa Tea

הניחוח החדש, מבוסס על תערובת ארומטית בה המימוזה האביבית מתחברת לעלי תה עם תווי ברגמוט והל טרי. לתערובת ניחוחות זו, מצטרפים תווי וניל ומוסק. שילוב התווים המיוחד יוצר ניחוח שמשי ואביבי. כך מוצרי הטיפוח החדשים מותרים את העור עם תחושת רכות וניחוח מפנק.

מוצרי קולקציית התה של SABON:

 סבון רחצה על בסיס שמנים

סבון מבוסס שמנים המועשר בארבעה שמנים טבעיים: חוחובה, אבוקדו, נבט חיטה וזית.  מוצע בניחוח החדש  Mimosa tea , במהדורה מוגבלת. הסבון מבוסס השמנים מתאים לכל סוגי העור, מנקה בעדינות ומעניק רכות, לחות וזוהר לעור.

פילינג גוף

פילינג הגוף מוצע בניחוח חדש ורענן  במהדורה מוגבלת – Mimosa Tea, יחד עם ניחוחות White Tea  ו- Rose tea המוכרים. מגיע עם כפית פילינג מעוצבת לחוויית "טקס תה" מענגת.

חלב גוף

קסם נמצא בפרטים הקטנים, כמו בחוויית ההנאה הייחודית של ליטוף קטיפתי על העור. תחליב הגוף שלנו מעניק לכם עור רך וזוהר להפליא הודות לקוקטייל טבעי של מרכיבים בוטניים.

קרם ידיים

לחות והגנה על העורף זה בידיים שלכם- עם קרם הידיים של SABON: מרקם מענג ונוסחה משובחת שפותחה במיוחד להזנת וריכוך עור הידיים. מועשר בחמאת שיאה לשיקום עור יבש ובתמצית אלוורה שמרווה בלחות. עכשיו עם הניחוחות הטבעיים והעדינים של  White Tea, Rose tea, או Mimosa Tea, נספג במהירות בעור ואינו דביק.

מי גוף

התעטפו בניחוח מרומם עם המי הגוף של SABON, שנוצרו בהשראת ריטואל היופי של SABON ומכניס ניצוץ של קסם לחיים.

אפשר להנות ממי הגוף לבד או בשילוב מוצרי גוף או שיער אחרים של SABON כחותמת ניחוח סופית. מרוכז יותר מתרסיס גוף אך קליל יותר מבושם, מציעים נוכחות רעננה לאורך זמן. מוגש בבקבוק אלגנטי וארוז בנרתיק בד עשוי 100% כותנה.

ניחוח לחלל החדר

הכניסו לחיים ניחוח חדש עם Aroma by SABON. רעננו את הבית, המשרד או כל חלל אחר בניחוחות העליזים והאייקונים של SABON .

 Bath Ball כדור מינרלים לאמבט

פינוק וחוויית רחצה בכדור אמבט המתמוסס לאיטו במי האמבט, משחרר ניחוחות ומינרלים מים המלח לתחושת התחדשות של גוף ונפש

אבקת מינרלים

הפכו את שגרת האמבט שלכם לחוויה מענגת עם האבקה המינרלית שלנו. תנו למינרלים האבקה להפעיל את קסמם ולחדש את הגוף, הנפש והנשמה, עם הניחוח החדש Mimosa Tea בתוספת תמצית תה לבן מרגיעה המותירה אתכם גועים ורעננים. סגולות הריפוי של מינרלים מים המלח ירגיעו את השרירים העייפים ויותירו את העור רך וגמיש.

אבן קרמיקה

אבן קרמיקה מעוצבת, ספוגה בניחוח הייחודי Mimosa tea מפיצה ניחוח נעים ומקשטת באלגנטיות כל חלל בבית בו תבחרו.

 

 

5901905021129_chocolate-02_7
צילום: יח"צ

המותג INGLOT מותג הקוסמטיקה הבינלאומי משיק מוצר חדש ומהפכני- אייליינר טוש

 המוצר הכי מזוהה ומוכר עם המותג אינגלוט הוא האיילינר ג'ל. האיילינר ג'ל ידוע בפורמולה הקרמית והעדינה שלו, הייבוש המהיר והעמידות שלו לאורך זמן.

לאחר ההצלחה המרובה של הג'ל, אינגלוט החליטו להשיק איילינר נוסף, איילינר טוש שמטרתו העיקרית היא הדיוק.  האיילינר טוש בעל מכחול למריחה קלה ומדויקת ללא מאמץ. כמובן שגם הוא עומד בסטנדרטים של המותג והינו עמיד לאורך זמן.

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי  INGLOT  נולד לפני כ35 שנה בפולין ומאז נמצאה בהתפתחות מתמדת. ההצלחה המקומית הולידה עמה את הרעיון להיחשף לשוק הבינלאומי ומשנת 2006 המותג פורח ונמצא במיקומים היוקרתיים בעולם. INGLOT נמצאים בשש יבשות, מעל מ-800 נקודות בעולם (אוקספורד- לונדון, כיכר דומו- מילאנו, TIMES SQUARE – ניו-יורק ועוד).

מוצרי האיפור והטיפוח עשויים מהפורמולות האיכותיות והמוקפדות ביותר בשילוב של טכנולוגיה מדעית עם צבעים מרהיבים אשר הביאו לשפע מרשים של מוצרים וצבעים שכולם אוהבים. ניתן למצוא במותג מאיפור לפנים ועד מוצרי טיפוח, מברשות וכלי איפור ייחודיים.

 

מוצרי מותג הפרימיום MIMAS המכילים קראטין טהור וחומצה היאלורונית, 120-180 שח, להשיג ב- www.MIMAS.co.il, תמוז רחמן
צילום: יח"צ

 

 

MIMAS- מותג פרימיום חדש בישראל

מותג טיפוח שיער יוקרתי וחדש MIMAS, משיק בישראל שתי סדרות מוצרים ייעודיות לשיקום השיער ולשיער מתולתל. שתי הסדרות מבוססות פורמולות ייחודיות המכילות שילוב של קרטין טהור וחומצה היאלורונית, שני רכיבים הנחשבים למובילים וחדשניים בשוק טיפוח השיער העולמי.

שתי הסדרות החדשות הנקראות פיוראס ואולאס, פותחו במשך שנים על ידי צוות מחקר בליווי מעצבי שיער מובילים והן כוללות תכשירי פרימיום לשימור בריאות השיער, שיקום שיער פגום שעבר טיפולים כימיים, צבע והחלקות וכאלו המיועדים ספציפית לשיער מתולתל. 

סדרת מוצרי טיפוח השיער פיוראס (PURAS) כוללת ארבעה מוצרים, שמפו, מסכה, סרום ומסכה ללא שטיפה. אלו נועדו על מנת לנקות את הקרקפת ואת השיער ביסודיות עד לרמת הטיהור, מתוך הנחת היסוד שטיפול מתחיל בניקיון יסודי. לאחר מכן מתאפשרת חדירת חומרים לשורש השערה והזנה שלה לכל אורכה ברכיבים האיכותיים ביותר- קראטין טהור וחומצה היאלורונית, כך שתחזור להיות בריאה, חזקה ומלאת חיוניות וברק. טווח מחירי הסדרה: 120-180 שקלים.

סדרת המוצרים השנייה אולאס (OLAS), הכוללת שלושה מוצרים, קרם לחות לתלתלים, גלייז לפיסול תלתלים, וכן קרם גלייז 20:80 לעיצוב תלתלים (20% גלייז ו- 80% קרם), מיועדת לעיצוב שיער גלי ומתולתל. מוצרי הסדרה מעניקים מענה אולטימטיבי לעיצוב קל ונוח של תלתלים, תוך הזנתם בחומרים איכותיים. המחיר: 180 שקלים לפריט.

הקרטין הטהור שבמוצרים מצפה את השערה בשכבת הגנה וממלא פגמים שנוצרו במבנה שלה כתוצאה מחומרים שהחלישו אותה כמו צבע, החלקה וחשיפת השיער לחום גבוה שפולטים מכשירי עיצוב השיער החשמליים. החומצה ההיאלורונית מסייעת בספיחת לחות לתוך סיב השערה, מסייעת ביצירת אפקט אנטי פריז והורדת נפח, מחזקת את סיב השערה ושומרת על גוון השיער לאורך זמן. המפגש בין הפורמולה שמכילה קרטין טהור וחומצה היאלורונית לבין השיער נותן את המענה האולטימטיבי הדרוש לצרכיו השונים. הוא מחזיר לשיער את הנעורים שאבדו לו, את החיוניות והמראה הבריא היה לו עד שניזוק.

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות