n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מרגש: כך הנציחו את חברת המועצה שנפטרה לפני כחודש

מרגש: כך הנציחו את חברת המועצה שנפטרה לפני כחודש

בצהריי שישי האחרון התקיים טקס הסרת הלוט לזכרה של חברת מועצת העיר המסורה מיכל קלדרון ז"ל במתחם כיתות הלימוד של ישיבת ההסדר הגבוהה ראשל"צ בראשות הרב שלמה לוי

WhatsApp Image 2023-05-14 at 09.32.56

בצהריי שישי הבוקר התקיים טקס הסרת הלוט לזכרה של חברת מועצת העיר המסורה מיכל קלדרון ז"ל במתחם כיתות הלימוד של ישיבת ההסדר הגבוהה ראשל"צ בראשות הרב שלמה לוי שליט"א.
חבר מועצת העיר הרב נועם חדד נציג הציבור הדתי והמסורתי בעיר שהנחה את הטקס פתח: התכנסנו כאן היום להוקיר את זכרה של חברת מועצת העיר הגברת מיכל קלדרון ז"ל שהשבוע ציינו חודש ימים להסתלקותה, טבעי עבורנו להנציח אותה במקום אשר היה לה לבית, ודאגה כל-כך לענייני הישיבה והגרעין התורני בעיר נוסף על דאגה לכלל הציבור הדתי והמסורתי בעיר.
רז קינסטליך ראש העירייה הוסיף: עדיין קשה לי לדבר עליה בלשון עבר, אנחנו כבר 5 ימים בתוך מבצע צבאי ומי שהייתה צריכה לנהל אותו זאת מיכל, כך בשלושת המבצעים שקדמו לה מיכל הייתה האמא והמפקדת, חסרה לי מאוד ברמה האישית, חברה יקרה, כל כך דבר חשוב שאתם מנציחים אותה. אני מבטיח שאנחנו כראשות מקומית נדאג להנציח את מיכל במקום גדול וראוי כמו שהיא הייתה גדולה וראויה.
הרב שלמה לוי ראש הישיבה וחבר לשכת הרבנות אמר: מיכל הייתה שליחת ציבור של אמת אשר דאגה לכלל ולפרט מתוך מסירות ואמונה גדולה. מיכל הייתה ״אשה גדולה״ בכל המובנים, לפרטים הקטנים ולדברים הגדולים, עסקה בתחומי החינוך חברה, ביטחון ובריאות. נושא החינוך היו בראש סדר העדיפות וראתה בהם את הנושא החשוב ביותר. דאגה לצורכי נשים בעיר, הן מקוואות והם במצוקות האישיות שלהן, ליבה ודלתה היו פתוחים תמיד עבור כולנו. עשייתה יהיה לזיכרון מבורך! זכות תעמוד לעד למשפחתה ולכל הציבור היקר שכל כך אהבה.

WhatsApp Image 2023-05-14 at 08.50.17
מיכל קלדרון ז"ל

קובי קלדרון בעלה של מיכל אמר: נתינתה ותחושת השליחות למען הכלל ללא גבולות היא זו שנתן לה את הכח להמשיך לפעול ולהשפיע בעיר, מהרגע שהיא קמה בבוקר עד השעות הקטנות של הלילה היה לנגד עיניה לשרת את הציבור, בכל רגע והזדמנות הייתה מדברת על הרב שלמה לוי, על השותפות אמת לשרת יחד את הציבור. חתם במילים: מיכל אני אוהב אותך.
חברת מועצת העיר הגברת יפעת מאירוביץ חברתה לסיעה וחברת אמת של מיכל ציינה את המסירות ללא גבולות של מיכל, דאגתה לציבור הדתי ששלח אותה לייצג אותו בנאמנות אין קץ היה מפליא כל פעם מחדש. הפרידה הפתאומית עדיין מהדהדת בי. דבר חשוב ונשגב לציין את זכרה באירוע זה.
חבר הכנסת ומנכ"ל הבית היהודי לשעבר ניר אורבך: היכרותי עם מיכל הייתה ברמה הארצית, כל משימה שביקשנו שתעשה נעשתה על הצד הטוב ביותר, אני יכול להגיד שבראייה ארצית מיכל הייתה חברת מועצת עיר מובילה ובולטת במסירותה ומקצועיותה מבין הנציגים הארציים שלנו, בנוסף, הייתה לי הזכות להיות חלק ממהלך של חיבור חשוב עם נציגי התנועה החברתית הירוקה מר איתן שלום והגברת יפעת מאירוביץ.
חבר מועצת העיר לשעבר אוהד אוזן, יו"ר סרוגים בראשון אמר בטקס: "אני מתנחם בכך , שלמרות התחרות הפוליטית בתחילת דרכנו, ידענו לעבוד יחד במשך חמש שנים בכל מערכות הבחירות הארציות בהן היינו ברשימה לכנסת יחד.
למדתי ממנה המון וכל בקשה שביקשתי עבור הציבור הן בנושאי חינוך והם בנושאי בתי כנסת תמיד נענה ובחיוב.
יהי זכרה ברוך.

WhatsApp Image 2023-05-12 at 16.10.58
צילום: אביחי view

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות