n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "תמשיכו למחוא כפיים לרז וליאל, והם יהפכו את העיר לסדום ועמורה"

ראשל"צ: "תמשיכו למחוא כפיים לרז וליאל, והם יהפכו את העיר לסדום ועמורה"

חבר המועצה הרב אריה כהן לא אהב (בלשון המעטה) את האירוע "קבלת שבת"  שהתקיים לקהילה הלהט"בית יחד עם הקהילה הרפורמית בשישי האחרון, ויצא להתקפה נגד המארגנים

קבלת השבת בשישי האחרון. צילום: פרטי
קבלת השבת בשישי האחרון. צילום: פרטי

"שמואל ג'מיל, מיכל קלדרון ורונן זינגר, תמשיכו למחוא כפיים לרז וליאל, והם יהפכו את העיר שלנו לסדום ועמורה, שלושתכם צריכים להתפטר מהקואליציה ואם לא, אתם תיתנו את הדין בשמיים שאתם חוברים לאנשים הללו"

כך כתב חבר המועצה הרב אריה כהן בקבוצת הוואטסאפ של חברי מועצת העיר ראשון לציון, ביום שישי האחרון בעקבות האירוע "קבלת שבת"  שהתקיים לקהילה הלהט"בית יחד עם הקהילה הרפורמית בשישי האחרון.

לפני כשבועיים פיטר ראש העיר רז קינסטליך את הרב אריה כהן https://bit.ly/3r7TWrB , לאחר ויכוח סוער בו התנגד הרב אריה כהן להפוך גן מוכר שאינו רשמי (מהזרם החרדי), שלא נמצא בפיקוח העירייה לפיקוחה. בעקבות הפיטורין, הרב אריה כהן עבר לספסלי האופוזיציה והבטיח כי  לאחר תשעה באב, ישוב לפעילות מלאה כלוחם אופוזיציה,

והנה הקרב הראשון יצא לדרך. בשבוע שעבר פרסמה חברת המועצה ומחזיקת תיק הלהטים אילנית הרוש כי היא מזמינה את קהילת הלהט"בית  העירונית והקהילה הרפורמית בעיר לקבלת שבת מיוחדת בבית העם שהתקיימה בשישי האחרון. לאירוע הגיעו עשרות תושבים והוא התקיים בבית העם בעיר.

הרוש: "בסוף השבוע האחרון ערכנו קבלת שבת באווירה מיוחדת. קבלת שבת בשיתוף הקהילה הרפורמית וקהילת הלהט"ב העירונית. את האירוע הנחתה הרב של הקהילה תמרה שיפרין, וכמו באירועים דומים, הוא הדגיש ערכים של יהדות מכילה, שוויון, סבלנות וקבלה. עצוב לי שחבר המועצה מהאופוזיציה אריה כהן לא מרפה וממשיך להגיב בתוקפנות כלפי כל אירוע שהוא לא מסכים איתו. מכאן אני רוצה להגיד לו, בצורה הכי נעימה ונחמדה שיש – אריה, ידידי, חברי למועצה. אנחנו לא פחות יהודים מכם. חיה ותן לחיות, ולא פחות חשוב – ואהבת לרעך כמוך".

ממ"מ ראש העירייה ליאל אבן זהר נמסר בתגובה:
"חבר המועצה כהן מפריח אמירות פופוליסטיות שנראה שכל מטרתן ליצור פילוג וכותרות בעיתון. ראשון לציון היא עיר פלורליסטית שמקבלת כל אחד, וככזאת, דואגת לצרכיהם של כלל התושבים בעיר- דתיים וחילונים כאחד, וזו בעיני הדרך הנכונה לחיות יחד, בעיר של כולנו״.

הרב רונן זינגר סרב להגיב על דבריו של חבר המועצה הרב אריה כהן,  ואמר כי איננו חבר מועצה וכי הוא לא מעוניין לדבר על פוליטיקה.

חבר המועצה הרב שמואל  ג'מיל מסר: "היו מצעדי גאווה בראשון והרב אריה כהן לא התנגד להם.  הייתה לי הצעה לסדר בקדנציה הראשונה להוריד את מצעד הגאווה מסדר היום, והרב כהן לא התייחס לזה בכלל, להיפך, הוא אמר שאנשי המצעד יעברו והוא ימחה להם כפיים, אז מה קרה שעכשיו נזכר?"

מחברת המועצה מיכל קלדרון נמסר: "אני מכבדת כל ציבור באשר הוא, אנחנו נמצאים בחודש ששנאת חינם הובילה לאסון גדול מאוד, מה שהם עושים לא פוגע בי, אני בעד ואהבת לרעך כמוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מתי יבינו שאנחנו התקדמנו למאה ה-21 ובדרך למאה ה-22?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות