n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מחפשים חנייה בעיר? אולי נמצא פתרון

מחפשים חנייה בעיר? אולי נמצא פתרון

חברת Cello, החלוצה הישראלית במתן פתרונות לשירותי חניה ותחבורה עירונית חכמה בכל הארץ, מציעה למנוייה בראשון לציון הנחה בגובה של עד 25% למשלמים באפליקציה עבור חניה בחניונים נבחרים. מטרת המהלך היא להקל על תושבי העיר והמבקרים בה לאור הקושי הקיים במציאת חניה בכחול-לבן.

תווי חניה כחול לבן כביש צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

לאור הקושי במציאת חניה בכחול-לבן בעיר: Cello מעניקה עד 50% הנחה בחניונים ברחבי ראשון לציון

 חברת Cello, החלוצה הישראלית במתן פתרונות לשירותי חניה ותחבורה עירונית חכמה בכל הארץ, יוצאת במהלך חדש, במסגרתו היא מעניקה הנחה בגובה של עד 25% בחניונים נבחרים ברחבי ראשון לציון למשלמים באפליקציה.

מטרת המהלך של Cello היא להקל על תושבי העיר ועל המבקרים בה, לאור הקושי הקיים במציאת חניה בכחול-לבן ברחבי העיר. על מנת להירשם לשירות, ניתן להוריד את אפליקציית Cello, לבצע הרשמה מהירה ולהתחיל להנות מההנחה באופן מיידי.

ניתן להתעדכן בחניונים בהם ניתן לשלם באמצעות אפליקציית Cello בלחצן "חניונים" המופיע באפליקציה. החניונים  מסומנים באפליקציה עם המילה "הנחה", וביניהם:

חניון הבילויים עד 50%.

חניון היקב עד 25%.

חניון ג'י פאשן עד עד 10%.

חניון תרמ"ב 10 עד 20%.

תנאי שימוש להנחות בחניונים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יהיה רק הוגן לציין שהשירות כרוך בתשלום של 9.90 שח לחודש, שזה 120 שח לשנה ולכן לא תמיד משתלם. אבל יש לציין את העובדות לשיקולו של כל אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות