n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "רוצח": מי האלמונים שהשחיתו שלטי בחירות של מתמודדים?

"רוצח": מי האלמונים שהשחיתו שלטי בחירות של מתמודדים?

חציית קו אדום. חודש לפני הבחירות נרשם אירוע חריג: אלמונים כתבו על שלטי בחירות של שלושה מועמדים את המילה "רוצח". מקסים בביצקי: "זה תת רמה. קורא לכל הסיעות להפסיק את המלחמה המלוכלכת". אילנית הרוש: "איומים לא מרגשים אותי". איציק אבשלומוב: "זאת אלימות לכל דבר"

WhatsApp Image 2023-09-27 at 14.29.07

אלמונים השחיתו במהלך הלילה שלטי בחירות ברחבי ראשון לציון וכתבו על שלטי המועמדים את המילה "רוצח".

מערכת הבחירות המקומית התאפיינה עד כה ברוגע. רז קינסטליך, ראש העירייה, מתמודד לקדנציה שנייה כשמולו מתמודד רק חבר המועצה איציק אבשלומוב, המשנה לראש העירייה (סיעת דרך חדשה). קינסטליך עושה מאמץ גדול למנוע את פיצול הקולות ונאבק כדי לזכות במספר מנדטים גדול למועצת העיר.

המאבק בין המתמודדים לא גלש עד כה לפסים אישיים ולא נרשמו אירועים חריגים.

הלילה, כפי שנודע ל"גל גפן ראשון לציון", אלמונים השחיתו את שלטי הבחירות של אבשלומוב, אילנית הרוש, יו"ר מרצ, ומקסים בביצקי, סגן ראש העירייה (סיעת ראשונים). לא ברור מי כתב על המצח של כל אחד מהם את המילים "רוצח" או "רוצחת".

בביצקי, אתה יכול להעריך מי עומד מאחורי זה?

"ככל הנראה יש כוחות פוליטיים שחוששים מההצלחה של הסיעה שלנו. ונדליזם קיים ועד כה חתכו לנו שלטים הוא קרעו אותם, אבל עכשיו המצב הגיע לתת רמה כשכתבו על התמונות שלי 'רוצח'.

"התושבים מכירים אותי ואני מרגיש את התמיכה שלהם. אני פונה לכל הסיעות ומבקש להפסיק את המלחמה המלוכלכת ולהישאר בני אדם".

אילנית הרוש מסרה בתגובה: "מאז שהתחלתי את מאבקי למען תחבורה ציבורית בשבת אני נחשפת באופן יום יומי לדברי הסתה נגדי ונגד סיעתי, כך שאיומים כבר לא מרגשים אותי."זה ממש לא יגרום לנו לוותר. בראשון לציון תהיה תחבורה ציבורית בשבת".

את יכולה להעריך מי עומד מאחורי השחתת השלטים?

"אני לא יודעת מי השחית את השלט ומה הן הנסיבות, אבל שיידע שזה לא ירפה את ידיי".

WhatsApp Image 2023-09-27 at 14.29.07 (1)

אבשלומוב, אולי אתה יודע למי יש אינטרס לעשות כזה מעשה?

"אין לי מושג על מה ולמה. אשמח אם הכותב האלמוני היה מסביר את עצמו. אני אגב מתנגד לקמפיין אגרסיבי. חבל שאנשים מרשים לעצמם לכתוב דברים נוראיים. כדאי לבדוק את מצלמות הבקרה ואסור לנו לקחת דברים כאלה בקלות ראש. זאת אלימות לכל דבר וצריך לעצור אותה כאן ועכשיו".

WhatsApp Image 2023-09-27 at 14.29.06

עד כה לא הוגשו תלונות במשטרה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות