n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועמד אחד ביום. הרב שמואל ג'מיל מסיעת "מאמינים בראשון"

מועמד אחד ביום. הרב שמואל ג'מיל מסיעת "מאמינים בראשון"

"גל גפן" יציג מידי יום מועמד/ת לקראת הבחירות המקומיות. והפעם: יו"ר "מאמינים בראשון" מסביר שסיעתו היא למען כל האוכלוסיות והמגזרים בעיר.

מאמין
סיעת מאמינים בראשון

שם המועמד: שמואל ג'מיל
שם הסיעה: מאמינים בראשון
האות בקלפי: נ'
מצב משפחתי: נשוי + 4
קדנציה מספר: 2

 

בראשות מפלגת 'מאמינים בראשון' עומדים 2 חברי מועצה מכהנים הרב שמואל ג'מיל ויו"ר הציונות הדתית נועם חדד לשניהם יש עשייה מוכחת וברוכה בקדנציה הזו במשך 5 שנים למען כל האוכלוסיות והמגזרים בעיר.
התיקים בהם החזיקו ראשי המפלגה הם: חינוך חרדי, חינוך ממ"ד, תרבות יהודית ושרותי הדת. בנוסף להיותם חברים בוועדות העירייה השונות, והם קידמו לפועל יוזמות ופרויקטים רבים כמו בינוי מקוואות ושיפוצם, בינוי ושיפוץ מוסדות חינוך של מגוון האוכלוסיות, ומאות אלפי אירועי תרבות שונים ומגוונים לכלל המגזרים בעיר, כך שאין תושב או תושבת בעיר שלא נהנה מהפעולות הברוכות של הרב שמואל ג'מיל ונועם חדד.
כעת, השניים מביאים את בשורת האחדות וקירוב הלבבות שכל כך חשובה לעיר במעשים ולא דיבורים בהרכב של נבחרת מפלגת 'מאמינים בראשון' המייצגת את מגוון הקהילות והמגזרים בעיר.
בפרט אחרי אירועי ה-7 לאוקטובר נוכחנו לדעת עד כמה חשוב הוא החוסן החברתי והלכידות בתוך החברה הישראלית בין האוכלוסיות והמגזרים השונים.
נבחרת 'מאמינים בראשון' מורכבת מנציגי ציבור שהוכיחו עשייה ציבורית ענפה והינם מגיעים מכל שכונות העיר ומייצגים מגוון רחב של ציבורים בעיר, בהם עו"ד רמי חדד יו"ר עמותת עזרה לזולת, הרב דוד גבאי משפטן ויו"ר אירגון "עניין של חיים", הרב שרגא אלפר סגן מנהל תלמוד תורה חפץ חיים, משה דוקר נציג הקהילה הרוסית וקהילת חב"ד, ונתנאל יוסף נציג הקהילה האתיופית.
אנו בסיעת 'מאמינים בראשון' רוצים מאוד להמשיך את מסורת העשייה הזו לעוד 5 שנים של עשייה מהלב, מהנשמה למען ובשביל כל אחד ואחת מתושבי העיר. הבחירה בנו היא בחירה בעוד 5 שנים של אחדות וקירוב לבבות, ועשייה למען כולם. אנחנו ראשונים, מאמינים בני מאמינים ומצביעים 'נ'.

שמואל
הרב שמואל ג'מיל. מספר 1 בסיעת מאמינים בראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות