n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הסטארט-אפ: באמית המר הוציאו את התלמידים למחנות קיץ

הסטארט-אפ: באמית המר הוציאו את התלמידים למחנות קיץ

וכן, התלמידים נאלצו להתנתק מהטלפונים הסלולריים שלהם למשך 10 ימים.

אמית המר – מחנה קיץ תשפג

בבית החינוך אמית המר רחובות יצא לדרך מחנה הקיץ של אמית, בשיתוף פורום מחנות הקיץ לישראל מיסודה של קרן גודמן. המטרה: חיבור משמעותי בין המורים לתלמידים, גם בחופש, אשר יוביל אותם להצלחה. מורים רבים החליטו להקדיש ימים מהחופשה שלהם, להיות עם התלמידים לחזק את הקשר ולהעניק להם חווית מחנה, יחד עם ערך מוסף המשלב בילוי וכיף תוך הגברת הביטחון העצמי, אחריות חברתית, עבודה קבוצתית ורכישת כישורי מנהיגות.

המחנה של רשת אמית, כלל חוויה אינטנסיבית של 10 ימים בצפון; פעילות o.d.t, טיולי שטח, היכרות עם אוכלוסיות בחברה הישראלית, התנדבות משמעותית, אטרקציות, מעורבות חברתית בקהילה ועוד. עבור התלמידים, זאת בהחלט הזדמנות חד-פעמית לרכישת מיומנויות מחוץ לכיתה ולהגביר את תחושת השייכות ולקיחת אחריות.

אליחי דדי, מנהל קרית החינוך אמית המר: "מחנה הקיץ הפך למסורת ידועה ואהובה אצלנו באמית המר. מאות תלמידים רציניים שבוחרים לנצל בצורה מיטבית את הזמן תוך גיבוש חברי ופעילות ערכית".

יותם רוף המרכז את המחנות ברשת אמית: "במקום שהתלמיד ימסמס את החופש, הוא יוצא עם החברים שלו ועם הצוות ונותן לעצמו מתנה גדולה: עשרה ימים של פעילות משמעותית, אותה ייקח לשנה הבאה".

בנוסף, למחנה יש מדיניות קפדנית של 'ללא מסכים' וכך התלמידים נאלצו להתנתק מהטלפונים הסלולריים שלהם למשך 10 ימים. "הימים הראשונים תמיד קשים, אבל אחר כך אנחנו שומעים הילדים כמה הם שמחים להיות בלי הטלפונים שלהם לחוות את האינטראקציה הרגשית הזו ללא הסחות דעת", מדגיש רוף. לדבריו, הקייטנה מאפשרת המשכיות לימודית, סיכום השנה החולפת והכנה לקראת הבאה.

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "מחנות הקיץ של רשת אמית, מהווים נדבך נוסף במשימת העל שלנו, לחיות את העשיה החינוכית בכל ימות השנה, 24-7 בתוך בתי הספר ומחוצה להם, תוך העצמת הקשר עם התלמיד גם מעבר לכיתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות