n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועמד אחד ביום. אילנית הרוש ממרצ מתחייבת: נפעל לרווחת התושבים

מועמד אחד ביום. אילנית הרוש ממרצ מתחייבת: נפעל לרווחת התושבים

"גל גפן" יציג מדי יום מועמד/ת לקראת הבחירות המקומיות. והפעם: יו"ר מרצ. "נלחם שראשון תישאר עיר חופשית ללא כפייה דתית", היא מבטיחה

בחירות אילנית

 

שם המועמד: אילנית הרוש

שם הסיעה: מרצ הירוקה הרשימה הליברלית בראשות אילנית הרוש

האותיות בקלפי: מרצ

מצב משפחתי: נשואה פלוס שלושה

קדנציה מספר: 1 ומתמודדת לשנייה

 

"בבחירות הקרובות תושבי ראשון לציון צריכים לקבל החלטה: האם ראשון לציון נשארת עיר חופשית, שוויונית ופתוחה או עיר של כפייה דתית?

מאז נכנסתי למועצה לפני חמש שנים – עשיתי הכל על מנת לשמור על ראשון לציון עיר חופשית וליברלית. פעלתי רבות למען המדינה קהילת הלהט"ב והחזקתי לראשונה בהיסטוריה של העיר תיק בנושא, פעלתי למען תחבורה ציבורית בשבת, ונאבקתי בניסיונות של גורמים קיצונים להשתלט על העיר.

כמחזיקת תיק בריאות הציבור פעלתי לקידום אורח חיים בריא ופעיל לגיל השלישי, לנוער, לנשים ושילבתי אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בקבוצות הליכה ואימון.

האתגרים שלנו בשנים הקרובות יהיו גדולים אפילו יותר, כדי להבטיח שראשון לציון הולכת בנתיב הנכון, חייבים לבחור במרצ הירוקה בבחירות הקרובות. ברשימת מרצ הירוקה שילוב מרשים של מועמדות ומועמדים אכפתיים ורציניים, אשר יפעלו למען רווחתם של כלל תושבי העיר בתחומים רבים ובטיפוח משאבי הטבע העירוניים, שמירתם ואף הרחבתם. אנחנו הסיעה היחידה שמבטיחה לעמוד על הערכים שחשובים לתושבי העיר ראשון לציון, לא להתפשר, ולנצח. אנחנו צריכים אתכם איתנו".

אילנית בחירות 2
נלחמת על הערכים. אילנית הרוש  צילום: גל חרמוני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אלופה! חייבים אותך במועצה לתת קול נוסף ושונה וכדי שלא נהפוך לבני ברק 2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות