n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זעזוע בראשון לציון: מאמן כושר מוכר אנס והתעלל ב-9 קטינות

זעזוע בראשון לציון: מאמן כושר מוכר אנס והתעלל ב-9 קטינות

לפני כשבועיים פורסם לראשונה בחדשות 13 על מאמן כושר ממרכז הארץ שעל פי החשד ביצע עברות מין קשות בקטינות, היום פורסם כי המאמן מראשון לציון, בן 65 והוא ביצע גם אונס בנוסף לעבירות המין הקשות

ניידת משטרה זירת רצח צילום דוברות איחוד הצלה
זירת הרצח בשדרות דב הוז- צילום: דוברות איחוד הצלה

פרסום ראשון: פרשה קשה בראשון לציון. 

לפני כשבועיים  פרסמה רשת החדשות 13 על מאמן ספורט בשנות ה-60 לחייו  ממרכז הארץ כי נעצר, בחשד שפגע בנערות שאותן אימן. הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

היום חלה התפתחות דרמטית בפרשה כאשר הבוקר ( רביעי ) נודע כי מדובר בלא פחות מ-9 מתאמנות כולן קטינות – התלוננו במשטרה נגד המאמן על עבירות מין קשות, בהן אונס.

במשטרה חשדו כי המאמן פגע בכמה נערות שהיו תחת אחריותו במהלך אימונים. ואצל החוקרים הצטברו מספר עדויות מצד קטינות ועל- פי החשד – הפגיעות התרחשו במשך שנים. כאמור לאחר איתור הנערות הקטינות שהגישו תלונה וסיפרו על הפגיעות המיניות מצד החשוד.

גורמים במשטרה אמרו: "מדובר באחת מפרשיות המין החמורות שנחקרו בשנים האחרונות במחוז, גם בגלל היות המתלוננות קטינות, וגם בגלל החשוד – מאמן מוכר מראשון לציון, שרכש את אמונן".

בימים הקרובים צפוי תיק החקירה לעבור לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות