n
דף הבית / בריאות / שלוחה של בית החולים איכילוב תפתח במערב ראשון

שלוחה של בית החולים איכילוב תפתח במערב ראשון

המרכז הרפואי החדשני יבנה במתחם ה-1000 על פני 5 דונם, בהיקף של 20,000 מ"ר. במקום יבנו חדר מיון, מחלקות דיאליזה, אנגיו, חדרי ניתוח ואישפוז ועוד

איכילוב ראשון לציון הדמיה אוקא אדריכלים-אורית ווילנברג וקרן ידווב
הדמיה: אוקא אדריכלים-אורית ווילנברג וקרן ידווב

המרכז הרפואי "איכילוב" הגיש השבוע לעיריית ראשון לציון, בקשה להקצאת שטח להקמת שלוחה (מערך תמיכה קדמי) של בית החולים, במערב העיר במתחם ה-1000. מדובר בהקצאה של 5 דונם במתחם ה-1000 לבניית המערך בהיקף של כ-20,000 מ"ר.

לפי הפרוגרמה, בית החולים אמור להיבנות בשני שלבים: שלב א'
קומה 1-: חניון+מחלקות דיאליזה/אנגיו/ חדרי ניתוח ואשפוז (24 שעות)
קומה 0: רווחה+מיון קדמי+מרפאות
קומה 1: מעטפת בלבד שתאפשר המשך בנייה עתידי

קומות אלה ייבנו במיידי בשטח של כ-10,400 מ"ר. האומדן המשוער של בניית שלב א מסתכם בכ-94.4 מיליון ₪. עיריית ראשון לציון התנתה כי התאגיד יציג מימון עצמי של לפחות 66.08 מליון ₪ לבניית שלב זה (כ-70% מסך המימון לשלב זה)

בשלב השני של שלב א' ייבנה בנוסף מבנה של 6 קומות בשטח של כ-14,800 מ"ר. סכ"ה מתוכננת בניית שלב א' כ-25,200 מ"ר

בשלב ב' ייבנה מבנה מתוכנן בגובה של עד 15 קומות (כ-1700 מ"ר לקומה) סך הכל עוד 25,500 מ"ר בהתאם לאישור העירייה. סך כל הבנייה כ-50,700 מ"ר – פרוגרמה לא סופית וניתנת לשינויים.

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל צפויה להפוך לעיר השלישית בשנים הקרובות עם צפי של כניסת עוד כ-100 אלף תושבים חדשים בחמש השנים הקרובות. מערך כזה של בית חולים במערב העיר נותן מענה לעיר בסדר גודל כזה וגם לתושבי האזור.

מתחם ה-1000 כבר קורם עור וגידים והוא צפוי להיות אחד ממתחמי עירוב השימושים הגדול בארץ. במתחם ה-1000 במערב ראשון לציון מתוכננים כ-1.7 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, 5,600 יחידות דיור ו-110 דונם של פארקים.

הנגישות התחבורתית של המתחם בשילוב המיקום הגאוגרפי ותחבורה ציבורית יעילה ומהירה, יהפכו אותו לאטרקטיבי ביותר בישראל. המתחם מהווה מודל חלוצי לעירוב שימושים מתקדם בין תעסוקה, מסחר ומגורים.

עד כה כבר שווקו בהצלחה במתחם ה-1000 קרקעות להקמת כ-820 אלף מ"ר תעסוקה, לכמה מהחברות והקבוצות הגדולות בישראל, בהן הפניקס, קבוצת דיסקונט (דיסקונט, כאל ומרכנתיל), רוגובין, פרשקובסקי, אמות, Jtlv2 וחברות נוספות.

את הקמת מתחם ה-1000 מובילה עיריית ראשון לציון והמנהלת הייעודית, שהוקמה לפני מספר שנים לתכלול ההקמה, השיווק, הניהול, המכירות והקשר בין היזמים לרשות המקומית.

לדברי רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "מדובר בבשורה אדירה לתושבי ראשון לציון ותושבי האזור ככלל. בית חולים שייתן מענה רפואי לכל תושבי מערב העיר ובכלל ויאפשר גם הוספה של מקומות תעסוקה וגם מענה רפואי להליכים שונים שיאפשרו לתושבים שלנו לקבל את כלל השירותים ליד הבית.

הבחירה של המרכז הרפואי "איכילוב" בראשון לציון היא הבעת אמון אמיתית ואני רוצה להודות לפרופ' רוני גמזו וצוותו על הבחירה בנו. איכילוב מצטרפים לשורה של התאגידים המובילים במשק שכבר בחרו להעביר את הפעילות שלהם לראשון לציון"

לדברי עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת ה-1000, ראשון איילון, אגמים וצריפין: "מדובר בעוד צעד במימוש החזון של מטרופולין התעסוקה ועירוב השימושים במתחם ה-1000 הצפוי להיות בין הגדולים והמבוקשים בארץ.

הבחירה של המרכז הרפואי איכילוב במתחם ה-1000, לצד עוד תאגידי ענק כמו חברת דיסקונט והפניקס, היא הוכחה לכך שלא מדובר בעוד מתחם, אלא קומפלקס תעסוקה הוליסטי המוביל בישראל, ההופך את ראשון לציון לאלטרנטיבה המשמעותית ביותר בגוש דן" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות