n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים הנגישה את חופיה לבעלי כסאות גלגלים

בת ים הנגישה את חופיה לבעלי כסאות גלגלים

הסתיימו עבודות הנגשת חופים: נפרסו שבילי הגישה עד החול הרטוב לבעלי כסאות גלגלים בשלושה חופים מרכזיים

הנגשת חופים1 צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

עם בוא הקיץ ושיא עונת הרחצה השלימו צוותי העירייה את פריסתם של השבילים המובילים מהטיילת התחתונה ישירות לחול הרטוב  – כפי שהיה בעונת הרחצה הקודמת, מדובר בשבילים פריקים שהוסרו במהלך עונת החורף.

השבילים מיועדים למבקרים המסתייעים בכיסאות גלגלים ולשימוש עגלות ילדים. שבילי הגישה הותקנו בחוף הריביירה, החוף הנפרד וחוף תאיו. עם פתיחתו הקרובה של חוף הסאנסט, החוף המוכרז החדש בעיר בת-ים, יהיו ארבעה חופים מונגשים ברחבי העיר.

הנגשת חופים 2 צילום דוברות עיריית בת ים

שבילי ההנגשה החדשים מאפשרים לנכים העושים שימוש בכיסא גלגלים להגיע עד לקו המים באופן עצמאי, ללא תלות באדם נוסף. כמו כן, שבילים אלה יקלו על הורים המגיעים לחוף עם עגלות תינוק. בנוסף,  בתחנות ההצלה בחופים אלו מצויין כיסאות נכים לצורך הנגשה למים לנוחיות המשתמשים.

הנגשת חופים 3 צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר, צביקה ברוט: "חופי הים המונגשים פתוחים לציבור על ידי השבילים המונגשים, הפרויקט הוא חלק ממדיניות עירונית כוללת שמטרתה לספק לכל התושבים נגישות פיזית, תרבותית וקהילתית ביתר שאת. שיהיה לכולנו קיץ מהנה ובטוח."

   הנגשת חופים 4 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות