n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / החטוף אביתר דוד התלמידים שומרים לך מקום לצידם

החטוף אביתר דוד התלמידים שומרים לך מקום לצידם

תלמידי כיתה ח במקיף ט' במגמה לאומנות הכינו ספסל מיוחד עבור אביתר דוד אחיינה החטוף של מורה בבית ספרם והעבירו אותו לאוהל החטופים בתל אביב. " הם רצו לומר לו שהם שומרים לו מקום לצידם"

ספסל

63 ימים שאביתר דוד בן ה-22 נמצא בשבי החמאס מאז השבת השחורה.

ביום שישי בערב אחרי ארוחת החג של שמחת תורה, יצא אביתר למסיבת הנובה. אמא שלו עוד הספיקה לדבר איתו בבוקר, והוא אמר לה ש"מפוצצים את המסיבה ויורים מעליהם", ההודעה האחרונה שהוא כתב הייתה שהם עוד מעט יוצאים ומאז התנתק הקשר. מאוחר יותר באותו היום גילו במשפחתו כי נחטף מתוך אחד הסרטונים שחמאס הפיצו בטלגרם.

דודתו של אביתר כרמלה שווקה מורה במקיף ט' שבראשון לציון, ביום שישי היא התרגשה יחד עם בית הספר כאשר עוצב ספסל לאביתר ועליו נכתב "שומרים לך מקום לצידנו".

הספסל  שונע מבית הספר לאוהל בכיכר החטופים, ומארח סביבו ג׳ם סשן של חבריו של אביתר, שנחטף לעזה מהמסיבה. אביתר מנגן על גיטרה וחולם ללמוד הפקה מוזיקלית.

כששאלנו מה היתה כוונת התלמידים בעשיית הספסל נאמר לנו כי הם רצו לומר לאביתר שהם שומרים לו מקום לצידם, הספסל מסמל ומזכיר כי הוא והחברים היו יושבים שעות ומנגנים. הספסל מציין שהמקום שלו שמור עד לשובו, בעז"ה.

לכבוד חג החנוכה נתפלל לשובו של אביתר ושל כל החטופים

 

אביתר
אביתר דוד. צילום : אלבום משפחתי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות