n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: כוכבי גולסטאר וספ"כ משטרת ישראל התחרו באור יהודה בטורניר כדורגל ידידותי

אור יהודה: כוכבי גולסטאר וספ"כ משטרת ישראל התחרו באור יהודה בטורניר כדורגל ידידותי

שחקני תכנית מיל"ה, כוכבי גולסטאר וספ"כ משטרת ישראל התחרו באור יהודה בטורניר כדורגל ידידותי. הגמר שנערך בין קבוצת הנערים מביתר עלית לקבוצת ספ"כ המשטרה הסתיים בפנדלים בתוצאה 4:3 לקבוצת ספ"כ המשטרה.

טורניר כדורגל אור יהודה
גמר הטורניר צילום: דוברות עיריית אור יהודה

כ-420 ילדים המשתתפים בפרויקט מיל"ה השתתפו היום (רביעי) במשחק ראווה כשהתחרו נגד כוכבי גולסטאר וחברי סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל בראשות המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי.
האירוע התקיים באולם י"א חללי מינכן באור יהודה במעמד מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, ראש העיר ליאת שוחט וצמרת המשטרה. בין הכוכבים שהתחרו היו רז זהבי, KS, ירון ברלד, טום קשתי ואחרים.

פרויקט מיל"ה הוא תוכנית קהילתית שמובילה משטרת ישראל, הכוללת פעילויות במגוון תחומים. מטרת הפרויקט הוא שינוי דפוסי התנהגות של נוער עובר חוק ונוער בסיכון, לאימוץ דפוסי התנהגות נורמטיבית, מתן סיכוי לחיים בוגרים ללא השפעות שליליות מן העבר, שילוב בני הנוער בחברה ומניעת ביצוע עבירות בעתיד.

במהלך שעתיים על הפרקט הפגינו כוכבי הפרויקט ניצוצות של כישרון והראו יכולת גבוהה. קהל רב הגיע לעודד את השחקנים, להצטלם עם כוכבי גולסטאר ולחגוג באירוע.

*השר לביטחון הפנים עמר בר-לב:*
"נערים ונערות, כל הכבוד לכם שהחלטתם לקחת את העתיד בידיים שלכם ולהצטרף לפרויקט מיל"ה על חשבון הזמן שלכם ולקחת. כל אחד צריך לשבור את תקרת הזכוכית שנמצאת מעליו, ולהגיע לעמדות מנהיגות.
מבחינת משטרת ישראל זו עוד דוגמא מצוינת למעורבות שלה במתן תחושת ביטחון ושירות לאזרחי מדינת ישראל. הפרויקט הזה הוא תמצית הסיפור של הביטחון הפנימי. ברגע שנערים ונערות יקחו חלק בחיי החברה והקהילה, ויקחו אחריות, כך תהיה לנו מדינה יותר בטוחה. זו הוכחה שהמשטרה לא רק רצה אחר פושעים, אלא גם פועלת בתוך הקהילה, ובאמת כל הכבוד למשטרה וכל הכבוד לצעירים ולצעירות".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי:
"זה אירוע השיא של הפרויקט החברתי הגדול ביותר שלנו במשטרה יחד עם המשרד לביטחון הפנים ומשרד הרווחה. זה מרגש ומחמם את הלב לראות היום את קבוצות הכדורגל ואת הרוח הספורטיבית של המשתתפים. חרטנו על דגלנו במשטרה את החיבור לקהילה, וזה חייב להיות בראש ובראשונה חיבור לבני ובנות הנוער מכל המגזרים, הדתות והמינים כפי שאנו עושים בפרויקט מיל"ה עם מאות בני נוער. אין כמו אירוע ספורט בכדי לקרב, לאחד ולחבר ואני גאה בכל הנערים והנערות, השוטרים והשוטרות על חלקכם בהצלחת הפרויקט."

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, מציינת: "משמח מאוד לראות את התוצרים של הפרויקט הכל כך חשוב הזה שמאפשר הזדמנות שנייה למאות בני נוער וילדים. כשפנו אליי לארח את הטורניר, שמחתי על ההזדמנות לשתף פעולה עם המשטרה למטרה כל כך חשובה. נמשיך לקדם פעילויות ויוזמות בקהילה".

PHOTO-2022-08-10-21-38-14
צילומי תמונות מהארוע: דוברות עיריית אור יהודה
PHOTO-2022-08-10-21-38-15

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות