n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בשיא החום: שוב הפסקות חשמל ממושכות בשכונת שיכון המזרח

בשיא החום: שוב הפסקות חשמל ממושכות בשכונת שיכון המזרח

לתושבים נמאס. הפסקות החשמל חוזרות על עצמן כמעט מדי שבוע ולא נראה שיש פתרון באופק. בסוף השבוע ניצל חולה לב שמחובר לקוצב ולמחולל חשמל אודות למד"א והמוקד העירוני. תושבת השכונה: "הגיע הזמן שיעשו לזה סוף. לא יכול להיות שמדובר בתקלות. זה הפך לסיוט". חברת החשמל: מתנצלים, זה בגלל עומסים

עמוד חשמל צילום PIXABAY
צילום PIXABAY

 

הסיוט שלא נגמר: תושבי מזרח העיר שוב סבלו מהפסקות חשמל ממושכות בסוף השבוע האחרון. "הגיע הזמן שיעשו לזה סוף. מישהו בחברת החשמל חייב להסביר כיצד במשך חודשים זה קורה שוב ושוב. לא יכול להיות שמדובר בתקלות. זה הפך לסיוט", אומרת תושבת השכונה.

כפי שפורסם מספר פעמים ב"גל גפן ראשון לציון" תושבי מזרח העיר סובלים שוב ושוב מהפסקות חשמל ממושכות במהלך החודשים האחרונים. חברת החשמל סיפקה בעבר הסברים שונים החל מעבודות תשתית, הפסקות חשמל יזומות ועוד.

בסוף השבוע האחרון היה חום קיצוני שאף הגיע ל-37 מעלות ותושבי שיכון המזרח שוב נאלצו להתמודד עם הפסקות חשמל שנמשכו שעות ארוכות.

ביום שישי האחרון סבלו תושבי רחוב מורדי הגטאות והסביבה מהפסקת חשמל החל מהשעה 18:30 עד לשעה 22:30. "ערב שבת ואין חשמל", אומר תושב הרחוב ל"גל גפן". "חום אימים, אין מזגן, אי אפשר לחמם את האוכל בתנור. פשוט סיוט. לא יכול להיות שבכל שבוע יש הפסקות חשמל. אני חושב שהגיע הזמן שחברת חשמל תיתן הסברים לתושבים ותפצה אותם על הסיוט".

למחרת, שוב סבלו תושבי שיכון המזרח מהפסקת חשמל ממושכת. תושבי הרחובות שדרות יעקב, הנוטרים, נחמיה, אלפסי, שבטי ישראל, בוגלה יונה וגם תושבי כפר אריה דיווחו על הפסקת חשמל החל מהשעה 12:00 ועד השעה 15:30. "בשיא החום אין חשמל", אומרת עדי, תושבת השכונה. "הגיע הזמן שיעשו לזה סוף. מישהו בחברת החשמל חייב להסביר כיצד במשך חודשים זה קורה שוב ושוב. לא יכול להיות שמדובר בתקלות. זה הפך לסיוט. מישהו יכול להבין את זה? בשיא החום, בצהרי היום, אין מזגן, אין אפשרות לחמם את האוכל. אנחנו מצפים לקבל תשובות. זה חוזר על עצמו בכל שבוע".

תושבת השכונה פרסמה בפורום "תושבי שיכון המזרח" פוסט זועם ודיווחה על מקרה חירום: "בושה לחברת החשמל", כתבה. "יש מקרה של חולה לב עם קוצב, מחולל חמצן ומחלות רקע. לא ניתן להשיג אותם. גם לא בוואטס אפ המקרטע שלהם וגם לא בטלפון… מי שכן עזר לנו היה מוקד 106 של העירייה ומד"א. לתשומת לב הנוגעים בדבר: אלה הפסקות יזומות… עאלק תקלה".

מחברת חשמל נמסר: בראשון לציון , בשיכון המזרח, היו בסוף השבוע שתי תקלות שונות שגרמו לפגיעה באספקת חשמל , ככל הנראה בשל עומסים על הקווים.
צוותי חברת החשמל הגיעו לשטח , תיקנו את ההפרעה והשיבו את אספקת החשמל לכלל התושבים.
בימים הקרובים תעשה בדיקה מקיפה לקווים המזינים את השכונה כל מנת להמנע מהשנות המקרים.

חברת החשמל מתנצלת על אי הנוחות ועושה כל שניתן על מנת לספק חשמל אמין, זמין ואיכותי לתושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. לנו לא היה חשמל בשבת משעה 13 עד 18 – 5 שעות בשיא החום (רחוב האורן) בחברת החשמל לא ידעו לתת סיבה., מלבד שיש תקלה. בתחילה אמרו שהתקלה תתוקן עד השעה 13, ואחר כך ענו לנו שעד 19 יתוקן. בפועל היינו בחום נוראי 5 שעות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות