n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ברוך הבא רפאל: המלון הראשון בראשון לציון

ברוך הבא רפאל: המלון הראשון בראשון לציון

בהשקה מרהיבה ויוקרתית הושק המלון הראשון בעיר: מלון הבוטיק "רפאל האוס". המלון הוקם על מבנה שהיה בעברו בית הפקידים שנוסד במאה ה-18 ולימים הפך גם לבית העירייה הראשון בעיר.

מלון
צילום:ארי אקרמן

בהשקעה של יותר מ-20 מיליון ₪ הושק ביום שני מלון הבוטיק "רפאל האוס" – המלון הראשון בראשון לציון. במלון 30 חדרים מרווחים וסוויטה יוקרתית שעוצבו בסגנון קלאסי ואלגנטי שמתכתב עם ההיסטוריה של המבנה שעבר שימור והוקם במאה ה-18 ע"י הברון רוטשילד. בעבר שימש המבנה כבית הפקידים ובית העיריה ולאורך השנים שמר על אופיו, סגנונו ושורשיו. מפאת ההיסטוריה של המבנה נגזר גם הקונספט שלו – feel Rothschild.

את המלון הקים איש העסקים ובעל המלון יועד סרוסי , תושב ראשון לציון בעצמו. עוד נכחו באירוע האב לבית סרוסי, ניסים סרוסי – בעלי קבוצת מאיה תור ומבעלי דיזנהאוז, לירן סרוסי – מבעלי המלון, ראש העיר רז קינסטליך, אורי מנצור בעלי חברת דלק ואורי סירקיס מנכל ישראייר ובעלי עסקים נוספים .

תמונה של WhatsApp‏ 2023-05-30 בשעה 14.22.30

צילום:ארי אקרמן

יועד סרוסי בעלי המלון , ראש העיר רז רינסטליך, בעלי המלון ניסים סרוסי, אורי סירקיס מנכ״ל  ישראייר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות