n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הצהרונים בגני חולון חוזרים לפעילות מלאה

הצהרונים בגני חולון חוזרים לפעילות מלאה

ילדים קייטנה חולון צילום-רשת קהילה ופנאי
צילום ארכיון: רשת קהילה ופנאי

לאחר תקופה בה לא התאפשר להפעיל את הצהרונים, על מנת לאפשר להורים ולילדים חזרה לשיגרה, גם בתקופת חירום, צהרוני גני הילדים של רשת קהילה ופנאי יחזרו לפעילות, החל מיום ראשון, 12.11.23. החזרה תתקיים בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולמתווה ההפעלה העירוני של גני הילדים בשעות הבוקר.

פעילות הצהרון תתקיים במבנה/גן בו פועל הגן בשעות הבוקר, בשעות 14:00 – 17:00, סה"כ 3 שעות כבשגרה, כולל ארוחה חמה וחוג אחד בשבוע. כל ילד הרשום לצהרון ישהה בו בימים בהם הוא מגיע לגן הבוקר.

שמירה: בהתאם למתווה הבוקר. הודעה מפורטת נשלחה להורי צהרוני גני הילדים.

מרשת קהילה ופנאי נמסר: "בשלב זה מתווה הלימודים בבתי הספר בבוקר אינו מאפשר חזרה לפעילות של צהרוני בתי הספר, אנו ממשיכים לבדוק אפשרויות הפעלה נוספות על מנת לפתוח גם אותם בהקדם.

ביטחונם של הילדים, ובוודאי בתקופה זו, אל מול עינינו ואנו מקפידים לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף. במידה וההנחיות ישתנו ייתכן ונידרש להתאים את מתווה ההפעלה. אנו מבקשים מההורים להיות עירניים למידע מאיתנו ולגלות הבנה והכלה לתנאים המשתנים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות