n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הזמרת ליאן כוזהינוף: "להילחם עלינו, מוקדש לכל חיילי צה"ל״

הזמרת ליאן כוזהינוף: "להילחם עלינו, מוקדש לכל חיילי צה"ל״

בלדה למלחמה: הזמרת והיוצרת ליאן כוזהינוף מרמת גן השיקה את השיר "להילחם עלינו" ברוח המלחמה והמצב. כשהיא מתכוננת להתגייס לצה"ל בקרוב ולהצטרף לכוחות הביטחון, ליאן מרגישה קשר חזק עם המילים והמסרים של השיר, שמספרים את הסיפור שלה, ואת סיפורה של המדינה שלנו.

WhatsApp Image 2023-11-15 at 15.44.43

ליאן כוזהינוף, הזמרת והיוצרת הצעירה בת ה-17 שנולדה בארצות הברית והגיעה לארץ, עובדת על אלבום חדש שבעבודה ומתנדבת בעמותה לילדים חולי סרטן "להושיט יד". כל ההכנסות מהשירים וההופעות של ליאן כוזהינוף בשנה הקרובה יועברו כתרומה לעמותת "להושיט יד"
שתומכת בילדים חולי סרטן ובילדים בעלי נכויות מורכבות, ומתמקדת בתמיכה, סיוע וגיוס כספים לילדים המטופלים ובני משפחותיהם.

ליאן כוזהינוף: " להילחם עלינו, מוקדש לכל חיילי צה"ל, כוחות הביטחון ומשפחותיהם, שיר למען הלוחמים והלוחמות שלנו שלא ישנים בלילות למען המדינה. אתם הגאווה שלנו, אתם הגיבורים שלנו ואני מאחלת לכם לשוב הביתה בשלום ולחבק חזק את כל האהובים שלכם. אתם המלאכים השומרים עלינו ותודה שבזכותכם יש לנו תקווה לעתיד טוב יותר.כולי תקווה שהחטופים ישובו במהרה אלינו בריאים ושלמים."

צפו בראיון:

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות