n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / תלמידי בית ספר הרצל ביהוד עדיין לא חזרו ללימודים עקב מפגעי בטיחות

תלמידי בית ספר הרצל ביהוד עדיין לא חזרו ללימודים עקב מפגעי בטיחות

למרות שתלמידי ישראל חוזרים אט אט לספסל הלימודים, הנהגת ההורים בבית ספר הרצל ביהוד השביתה את הלימודים בגלל ליקויי בטיחות בבית הספר

בית ספר הרצל יהוד
צילום: הנהגת ההורים בית ספר הרצל יהוד

תלמידי בית הספר היסודי הרצל ביהוד לא הגיעו ללימודים גם היום (יום רביעי), אחרי שבמקום התגלו קירות רעועים שקרסו. במהלך השבוע האחרון התלמידים לא הגיעו לבית הספר עקב ליקויי בטיחות נוספים ברחבי בית הספר ובכיתות השונות. לאחר קבלת האישורים הנדרשים בו הובטח שבית הספר בטוח לשימוש, בשעות אחר הצהריים של יום שלישי (אמש) התגלו הקירות הרעועים שקרסו בדחיפה קלה .

בעקבות כך החליטה הנהגת ההורים, בגיבוי ההורים, שלא לשלוח את התלמידים היום לבית הספר ו"לאפשר לעיריית יהוד לסלק כל מפגע מסכן חיים בבית הספר". לדברי ההנהגה. "אנו דורשים פגישה מסודרת עם כלל הגורמים ובו העירייה תציג תכנית עבודה מסודרת, לטווח המידי לטווח הבינוני ולטווח הארוך. ההשבתה תימשך עד שלא נקבל מענה לדרישתנו – בטיחות לילדינו."

במקום לקחת את הילדים לבית הספר הבוקר, הגיעו מספר הורים לרחבת העירייה ודרשו תשובות מהבכירים לאור המצב שנוצר. אחת האימהות במקום אמרה: "בושה שככה בית ספר נראה. בטיחות הילדים לפני הכל, עד שלא יקרה אסון לא התעוררו. ברזל חלוד בבטון – הקיר ספג רטיבות במשך תקופה ארוכה. לא נחזיר את הילדים למקום לא בטיחותי שכזה, פשוט בושה לעיריית יהוד ולעומדת בראשה שכל הזמן מנסים לטייח ולחשוב שעומדים מולה מטומטמים, אז זהו שלא, תתחילו לעבוד ולתקן ליקויים כמו שצריך. הילדים? עדיף להם בבית מאשר לסכן את חייהם".

אמא נוספת לילדה בכיתה ג' סיכמה: "היו צריכים להרוס מזמן את בית הספר הזה ולבנות חדש אחרי יותר מ 50 שנה. הזלזול של ראשת העיר במערכת החינוך ובילדנו לא חדש, שנים נלחמו ועדי ההורים בבית ספר רמז לתיקון מחדלים, בעוד בית ספר הרצל מוזנח שנים. כנראה ששלטי חוצות ברחובות ליחצנות, חשובים יותר מחיי ילדנו .בית ספר הרצל מתפרק ולאף אחד לא אכפת, די לזלזול. פשוט ביזיון, אבל לצערנו עם העיריה הזו, שום דבר לא מפתיע, בטח כשזה קשור למצב בתי הספר בעיר".

מעיריית יהוד לא נמסרה תגובה עד עתה.

 

בית ספר הרצל יהוד
צילום: הנהגת ההורים בית ספר הרצל יהוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות