n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון חזר מחו"ל עם סמים בכרית

תושב ראשון לציון חזר מחו"ל עם סמים בכרית

יחידת הבילוש המשטרתית המיוחדת 747 של מרחב נתב"ג במחוז מרכז, סיכלה הברחת סמים ייחודית ארצה, כאשר עצרה בתום פעילות סמויה - תושב ראשון לציון כשבכבודתו מעל 6.5 ק"ג זרעים החשודים כקנאביס המוסלקים בכרית

סמים צילום דוברות משטרת ישראל

בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג ביצעו השבוע פעילות סמויה בשדה התעופה, במסגרת המאבק חסר הפשרות בניסיונות ייבוא סמים ארצה, כאשר ניהלו מעקב אחר נוסע שהוחשד עם נחיתתו ארצה בטיסה ישירה מברצלונה.

חשוד מעצר נתבג צילום דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, בלשי המשטרה ניהלו מעקב סמוי וממוקד בשדה התעופה אחר החשוד עם נחיתתו, לרבות תצפית אחר תנועותיו מרגע הירידה מהמטוס, דרך המעבר בביקורת הדרכונים ועד לשלב איסוף המזוודה שבה על פי החשד הבריח את הסמים ארצה.

כרית עם סמים צילום דוברות משטרת ישראל

כאמור, השוטרים עצרו את החשוד – תושב ראשון לציון בשנות ה – 20 לחייו, עם נחיתתו בארץ כשברשותו כמות עצומה של יותר מ-6.5 ק"ג זרעי חומר החשוד כסם קנאביס, המוסלקים בכרית בתוך כבודתו, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

החשוד עוכב לחקירה במשרדי מרחב נתב"ג בסיומה נעצר ובהתאם לממצאיה, מעצרו הוארך בבית המשפט עד תאריך 18.6.23.

מעצר אזיקים צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות