n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עיריית ראשון לציון תחבר בין תושבים שמעוניינים לארח למשפחות שזקוקות לכך

עיריית ראשון לציון תחבר בין תושבים שמעוניינים לארח למשפחות שזקוקות לכך

לאור המצב, עיריית ראשון לציון משתפת פעולה עם חברת With (קואינג), בפלטפורמה מיוחדת המחברת בין תושבים שמעוניינים לארח לבין משפחות שזקוקות לכך.

WhatsApp Image 2023-10-08 at 14.17.18_139e66d911

לאור המצב, עיריית ראשון לציון משתפת פעולה עם חברת With (קואינג), בפלטפורמה מיוחדת המחברת בין תושבים שמעוניינים לארח לבין משפחות שזקוקות לכך.

תושבים המעוניינים לארח משפחות, מוזמנים להירשם בקישור: https://www.coing.co/RishonLezion_CityResponse_openhouses

איך זה מתבצע?
משפחה מארחת ממלאת בטופס מיוחד מספר פרטים טכניים ופרטי קשר. שימו לב: באתר לא יוצגו פרטים אישיים או כתובת של המשפחה המארחת. משפחה אשר תבחר להתארח תלחץ על הכפתור "אני מעוניין", ופרטי הקשר של המשפחה המארחת (טלפון, מייל) ישלחו ישירות אליה. הקשר והתיאום יבוצע ישירות בין המשפחות המארחת והמתארחת.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״תושבות ותושבי ראשון לציון ידועים ברוח ההתגייסות והסולידריות החברתית שלהם, ואני בטוח שבזמנים קשה אלה הם יפתחו את הבית ואת הלב ויתגייסו למען משפחות שזקוקות לבית חם. ליבנו ותפילותינו עם חיילי צה״ל, משפחות ההרוגים, הפצועים והנעדרים. רוחנו לא תיפול ואנו ננצח!״.

WhatsApp Image 2023-10-08 at 14.17.18_139e66d9

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות