n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / איש המוסד אבנר ירון יעקב ז״ל הלך אמש לעולמו בגיל 93

איש המוסד אבנר ירון יעקב ז״ל הלך אמש לעולמו בגיל 93

אבנר עלה מעיראק בדרך לא דרך והצטרף לשורות המוסד. הוא פעל בשירות המדינה בארץ ובחו״ל ותרם לביטחונה של ישראל במשך שנים רבות עד פרישתו לגמלאות.

ליטל
תמונה באדיבות עמותת תולדות ישראל

איש המוסד אבנר ירון יעקב ז״ל הלך אמש לעולמו בגיל 93. אמש נפטר אבנר ירון יעקב ז״ל , 93 , דייר ב״אחוזת ראשונים״.

אבנר עלה מעיראק בדרך לא דרך והצטרף לשורות המוסד. הוא פעל בשירות המדינה בארץ ובחו״ל ותרם לביטחונה של ישראל במשך שנים רבות עד פרישתו לגמלאות.

ירון בקש בערוב ימיו לתרום לבית הכנסת של האחוזה ספר תורה מהודר עליו תמונות מוכספות של פרקים בתולדות המדינה.

ואכן הטקס החגיגי התקיים בנוכחות עשרות דיירים, תושבי השכונת נווה ים המתפללים בקביעות בבית הכנסת, חזן האחוזה אבי פרי, הנהלת הבית ועובדיה ואישי ציבור נבחרים ביניהם הרב חנן, מבית חב״ד ,הרב משה בצרי: חבר בית הדין הרבני האזורי בת"א, חבר המועצה נועם חדד אשר נשאו כולם דברים מרגשים.

אביהו, בנו של ירון, חוקר בתחום המוח, נשא נאום מרגש, הודה לבית ולנציגיו וסיים "אני שמח שספר התורה יזכה לחיי עד במקום שאבי אהב כל כך". את הטקס אשר כלל תהלוכה בשכונה ובאחוזה ליוו נגני כליזמר והוא הסתיים בתפילה נרגשת לשלום החטופים חיילי צה"ל ומדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות