n
דף הבית / צרכנות / החשיבות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

החשיבות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

אחד הדברים שעלינו לרכוש לפני שאנחנו עוזבים את הארץ, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל ומוטב שלא נצא מהארץ בלעדיו

ביטוח נסיעות
תמונה: Freepik

כשאנחנו מתכננים נסיעה לחו"ל, בין אם זה נסיעה משפחתית, עסקית או כל נסיעה אחרת, ישנם לא מעט פרטים ודברים שאנחנו צריכים לדאוג ולארגן מבעוד מועד, על מנת שנוכל לעלות על המטוס בראש שקט ובידיעה שהכל מוכן ומסודר לימים הבאים, בהם נשהה מחוץ לישראל.

בין היתר, כפי שניתן להניח, אנחנו צריכים לסדר ולארגן כרטיסי טיסה, מקומות לינה, כסף מקומי שיעמוד לרשותנו, כרטיסי רכב ואוטובוסים או הזמנת רכב שכור, מסלול מסודר ועוד. הכל בהתאם לאופי הנסיעה והתוכניות שלנו.

אחד הדברים שעלינו לרכוש לפני שאנחנו עוזבים את הארץ, בלי קשר לשאלה האם מדובר בנסיעה לצורך עסקים, משפחתית או אחרת, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. מדובר בפריט חובה מבחינתנו, ומוטב שלא נצא מהארץ בלעדיו.

 

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל?

בשביל להסביר את המשמעות של ביטוח נסיעות לחו"ל, צריך ללכת צעד אחד אחורה. אנחנו בתור אזרחי ותושבי מדינת ישראל, בימים כסדרם, נהנים מביטוח בריאותי ממלכתי של קופת חולים, מי שיש פוליסת ביטוח בריאות פרטי נהנה גם ממנו, ואם חס וחלילה קורה משהו, אז אנחנו יכולים לקבל פיצויים מביטוח לאומי.

כל זה תקף כל זמן שאנחנו בישראל. אם חס וחלילה קורה משהו, אנחנו יכולים לקבל מיד טיפול ולרוב הקופה תשלם על כך או שאנחנו נשלם מחיר מסובסד בהתאם לסיטואציה ולתנאי הפוליסה.

כשאנחנו טסים למדינה מסוימת, כל זה לא תקף. אנחנו לא מבוטחים שם על ידי קופת חולים בכדי לגשת לבית חולים מקומי. אם אנחנו זקוקים לטיפול, בדיקה או כל דבר אחר, בגין מחלה, פציעה, חבלה וכדומה, אז אנחנו נידרש לשלם על כך בעצמנו. מדובר על הוצאות מאוד משמעותיות שיכולות להשפיע לא רק על המשך השהייה שלנו בחו"ל אלא הרבה מעבר לכך.

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לנו לקבל החזרי הוצאות על טיפולים רפואיים, בדיקות, ביקורים אצל רופא, צילומים, ניתוחים ועוד. הכל בהתאם כמובן לסוג הפוליסה שאנחנו רוכשים, התנאים שנכללים בה והסכומים שהיא כוללת.

חלק נוסף בפוליסה מתייחס לרכוש איתו אנחנו נוסעים (ביטוח כבודה). במידה והוא נגנב או נאבד, הרי שאנחנו יכולים להביא אישור מהמשטרה המקומית על כך, לפנות עם חזרתנו ארצה לחברת הביטוח ולקבל החזר כספי בגובה סכום הפריטים שנגנבו או אבדו לנו.

 

כיצד רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל

ראשית, חשוב מאוד לעשות את הביטוח לפני שיוצאים מהארץ, כאשר ההמלצה היא שתוקף הביטוח יהיה מהיום בו אנחנו טסים עד יום למחרת חזרתנו. במידה ומועד הטיסה חזרה מתעכב, עלינו לפנות לחברת הביטוח ולרכוש הארכה לפוליסה.

שנית, חשוב לבדוק את כל הפרמטרים של הפוליסה, לוודא שיש בה את כל מה שאנחנו צריכים על פי סוג הנסיעה והמקום בו אנחנו אמורים לשהות. לשמחתנו, אנחנו יכולים לרכוש פוליסת ביטוח מותאמות לצרכים שלנו. למשל, אם אנחנו טסים לעשות סקי, אז יש לנו אפשרות לרכוש פוליסה ספציפית שמתאימה לכך, כנ"ל לגבי פעולות אתגריות אחרות וכן פוליסות מותאמות על פי מצבנו הבריאותי ופרמטרים אחרים.

שלישית, מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות דרך סוכנות ביטוח המתמחה בביטוחי נסיעות אשר תוכל להשוות עבורכם ביטוחים במספר חברות ביטוח בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולמצב הרפואי שלכם.

רביעית, חשוב לבדוק את המשתנים הכספיים של הפוליסה, על מנת לוודא שהיא אכן תואמת את היכולות וכן את הצרכים שלנו.

לסיכום, לא משנה לאן אתם טסים ולכמה זמן, תרכשו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. רק כך תוכלו ליהנות מהטיפולים הטובים ביותר ולקבל עליהם החזר כספי.

 

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר של סוכנות הביטוח אנגלמן בכתובת הבאה:

https://engelman-ins.co.il/travel_insurance/

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות