n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / איכס: מכת ג'וקים בראשון לציון

איכס: מכת ג'וקים בראשון לציון

תושבי העיר מתלוננים על ג'וקים ענקיים שמגיעים עד לקומות הגבוהות. העירייה: מבצעת הדברה בשטחים הציבוריים מספר פעמים במהלך השנה.

גוק. צילום: בתי

חודשי הקיץ החמים גורמים לתופעה שכמעט כולם נגעלים ממנה: ג'וקים. בשבועות האחרונים מתלוננים תושבים רבים בעיר על כמויות גדולות של ג'וקים מעופפים, חלקם מגיעים לקומות גבוהות בבניינים, חלקם מתרוצצים ברחובות באין מפריע וחלקם יוצאים מהביובים בבתים.

ד' תושבת העיר המתגוררת בשכונת כצנלסון מספרת כי בכל שנה לקראת חודשי הקיץ החמים כוועד הבניין היא מזמינה מדביר מקצועי שפותח את הביובים ומרסס בתוכם, אולם השנה למרות הריסוס מחודש יוני הג'וקים ממשיכים לעוף ולהגיע לחלון ביתה שבקומה השלישית " אי אפשר להשאיר חלונות פתוחים בלילה" מספרת ד' " גם אם יש מעט אוויר, אני אוטמת את כל הבית ומדליקה מיזוג אוויר מחשש שיקפוץ עלי איזה ג'וק, הם מתעופפים מהחלונות לתוך הבית, ענקים וזה פשוט מגעיל בצורה מחרידה, העירייה חייבת לרסס את הביובים יותר לא ייתכן שכל העיר סובלת מזה"

תושבים נוספים מתלוננים על ג'וקים רבים ברחוב הרצל ובשכונת אברמוביץ, לטענתם הג'וקים יוצאים מתוך הביובים בהמוניהם ובאין מפריע " העירייה חייבת לרסס את הביובים, אנחנו לא מדינת עולם שלישית" אומרת תושבת נוספת.

מעיריית ראשון לציון נמסר :עיריית ראשון לציון מבצעת הדברה בשטחים הציבוריים מספר פעמים במהלך השנה. במקרים מסוימים תיקנים ומזיקים נוספים, שלרוב מתרבים בעונה החמה, מגיחים מעל פני הקרקע. בכל פנייה עיריית ראשון לציון וחברת המים מניב מגיעים למקום ומבצעים הדברה נקודתית נוספת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. כיורים ב שכונה ו רחוב רב ברוק 10.ו 11 עליד חניות.גיוקים מטיילים חופשי…ברוב בבניינים ישנים ..אך להזמין מי עיריה מישהו ש מטפל ב זה .ב מיוחד יפו יש חניות ו גרים אנשים ב סביבה..הכתובות רשומות למלא.

  2. משנת 64 אני גרה בראשון לציון אף פעם לא ראיתי שמדבירים שטחים ציבוריים שלנו. אולי שטח ציבורי של העיריה הג’וקים מכה עצומה בערב הם עולים ומטפסים גם בקומה רביעית ועשינו מדביר שעבד בצורה שיטתית זה זן אחר של ג’וקים ההתקפה שלהם דומה להתקפה בתקופת המגפות השחורה כשהייתה מכת עכברים שהסתובבו לעין מפריע . הם גדולים ועמידים אנחנו לא מדינת עולם שלישית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רובי ומרק

לזכר סבא וסבתא מרק ורובי חולמים להמשיך את השושלת

תפריט נגישות