n
דף הבית / צרכנות / ריצופים – כל מה שבית צריך

ריצופים – כל מה שבית צריך

הבית הוא המקום האישי והפרטי שלנו, המשקף את הטעם האישי והנוחות שלנו. חברת ריצופים היא המקום בו תוכלו למצוא את כל הפריטים לעיצוב הקירות, הריצוף, חדרי האמבטיה, המטבח וחדרי השינה

עיצוב הבית
קרדיט תמונה: בוסט מדיה

כל מי שחידש את ביתו, שיפץ או בנה נתקל במבחר עצום שיכול לבלבל מאוד. בחברת ריצופים ניתן למצוא את כל הדרוש לעיצוב וחיפוי תחת קורת גג אחת בלי להתעייף, במרכז אחד המעניק שירות אדיב, ניסיון רב ומוצרים איכותיים שישרתו אתכם לאורך שנים. חומרי הגלם בריצופים מאפשרים להגשים את חלום עיצוב הבית שתמיד רציתם באיכות ללא פשרות ובסגנונות שונים. עתה צריך רק להיכנס ולבחור, ותוכלו להיעזר גם במעצבת הבית לרעיונות ולעצות שימושיות.

 

חיפויי רצפה

בחירת ריצוף וחיפוי למשטחים מהווה שלב ראשון בעיצוב הסגנון הנבחר. המבחר הגדול בחברת ריצופים פורש בפניכם אפשרויות לאריחי גרניט פורצלן במגוון צבעים וקווי עיצוב חדשניים ויוקרתיים המשדרגים כל משטח. אוהבים מראה קלאסי, מבריק, מט או אולי אריחים מצוירים שיכניסו עניין וצבע? בכל בחירה וסגנון, איכות האריחים מבטיחה שגם בעוד שנים תוכלו ליהנות מריצוף מבהיק, העומד בפני כתמים, שברים ושחיקה. חשוב לבחור את האריחים מחברה המבטיחה אחריות, מוצרים בעלי תו תקן, מלאי המספיק לצרכים שלכם ויכולת לתת סיוע וייעוץ מקצועי בבחירה המתאימה לכם.

 

חיפויי קירות

חיפויי הקירות למטבח, לחדרי האמבטיה ולפינות נוספות קיימים במבחר גדול, וכוללים אריחים מעוצבים, יוקרתיים, צבעוניים או אריחים בקו נקי וקלאסי – בריצופים קיימים כל הסוגים שיתאימו לקו העיצוב האהוב עליכם. חדרי הרחצה הופכים למעוצבים ונראים כלקוחים ממלונות יוקרה מפנקים, בדיוק כמו שחלמתם. המטבח הופך לחלל נעים, נוח לעבודה ולניקיון, כשחיפוי הקיר נבחר בקפידה ובהתאמה לנוחות ולסגנון המטבח. אנשי המקצוע בריצופים ייתנו טיפים וייעוץ שיסייע לכם לבחור את הפריטים תוך התחשבות בצורכי בני הבית וההתנהלות השוטפת.

 

כלים סניטריים

בחברת ריצופים ניתן למצוא מגוון רחב של כלים סניטריים מכל סוג וסגנון – אמבטיות, כיורים, אסלות, ברזים ומקלחונים. המבחר הקיים מאפשר להתאים את הכלים לסגנון המועדף עליכם, ולאוהבי הכלים המעוצבים – המגוון הקיים עצום. כל הכלים הסניטריים בעלי תו תקן וחשיבות נוחות השימוש, הבטיחות והניקוי עומדת תמיד בראש סדר העדיפויות במוצרים של ריצופים. חדרי רחצה נמצאים בשימוש תדיר על ידי בני הבית, לכן חשוב לשלב יופי לצד פרקטיות – בואו להתרשם מהמבחר הגדול.

 

בריקים

בשנים האחרונות הטרנד של חיפוי קירות בבריקים הפך לאהוב ומבוקש, וניתן לראות אותם במטבחים, בסלונים, בפינות אוכל ובאזורים נוספים בבית. בריקים מעניקים חמימות, עניין, צבע וקו עיצובי מיוחד, וניתן למצוא אותם בריצופים במגוון סוגים לבחירה: בריקים בסגנון עתיק, בריקים במראה אלגנטי ובהיר, בריקים בעיצוב של אבן טבעית, מקרימה או מתורבתת או בריקים במגוון צבעים.

 

פרקטים

פרקט מעניק לבית עיצוב יוקרתי ומהודר אך גם חמים. לפרקט איכויות רבות בשימוש נוח ונעים, וניתן למצוא אותו היום בבתים ובמשרדים רבים ואף במשטחי חוץ. לפרקטים הקיימים מספר סוגים: עץ טבעי (לוחות של עץ מלא), למינציה (אריחים סינתטיים דמויי עץ) ושכבתי (שכבות הכוללות גם עץ טבעי), שלכל אחד מהם מאפיינים שונים, עלות שונה ותחזוקה אחרת. בריצופים ניתן למצוא את כל סוגי הפרקטים במגוון צבעים, מרקמים וברמות שונות.

 

דלתות פנים

דלתות מצויות בכל רחבי הבית והמראה שלהן משפיע רבות על העיצוב שלו. בריצופים ניתן למצוא דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות שישתלבו עם כל סגנון וצבע – לחדרים ולחדרי רחצה.

בואו לבחור את העיצוב האהוב עליכם, ובריצופים יבטיחו שתקבלו מוצרים באיכות מעולה ובאחריות.

 

אתם מוזמנים לאתר הבית של ריצופים

 

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות