n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: שוערה של מכבי שעריים "היו לנו הרבה פספוסים "

רחובות: שוערה של מכבי שעריים "היו לנו הרבה פספוסים "

שוערה של מכבי שעריים, ליאור חדריאן, סיים את העונה עם חבריו רק במקום השמיני בליגה א' – האם בעתיד הוא ימשיך במועדון מרחובות?

מכבי שעריים
צילום: פרטי

שוער שעריים, ליאור חדריאן ממכבי שעריים קיווה לרשום עונה מוצלחת יותר עם הקבוצה שלו שאיבדה עניין בליגה כבר בסיבוב השני. אז נכון, הם יקחו את המסע היפה בגביע איתם אבל הציפיות היו גבוהות יותר. 

עכשיו השוער מדבר: "הייתה עונה של עליות וירידות. פתחנו לא טוב מול דימונה, אחרי זה נכנסו לעניינים אבל היה חסר לנו המזל הקטן הזה. היה לנו סגל מעולה פשוט לא הצלחנו לבוא למגרש ולנצל את זה כמו שחשבנו שיהיה. בחלק השני של העונה יותר התחברנו אבל לא ניצלנו מצבים שהגענו אליהם, קבלנו גם גולים בדקות 80 ומעלה משום מקום שהרסו לנו הרבה ניצחונות ולהתקדם. מצד שני היה לנו מסע מוצלח בגביע, הבאנו כבוד למועדון".

עוד אמר: "יכולנו להגיע רחוק יותר אז אני לא חושב שקרה משהו בגלל הגביע, פשוט קרה שנתנו הכל – זה כדורגל, לפעמים לא מצליחים להגיע לאן שמצפים להגיע. זה לא סוד שהמטרות שלנו היו להיכנס לפליאוף העליון, היו לנו הרבה פספוסים אבל זה הכדורגל – אתה עובר עליות וירידות".

חדריאן הוסיף: "היו רגעים מסוימים ששום דבר לא הלך והיינו יותר קרובים לחלק התחתון של הטבלה ופשוט שם ידענו להרים את עצמנו ולהביא את הנקודות. אני חושב שהיה לנו סגל מצוין עם שחקנים מצוינים, גברים אחד אחד – זה פשוט לא התחבר כמו שרצינו".

על היכולת שלו אמר: "אני יודע שאני יכול יותר כי כבר עשיתי יותר, נשפר בשנה הבאה בעזרת השם. מאימון לאימון ממשחק למשחק אני משתפר יותר ויותר, לומד וצובר עוד ניסיון – רק ככה מתקדמים. יש לי קשר מצוין עם הצוות המקצועי, גם הצוות הראשון שהיה וגם מי שהחליף אותו. אני מאוד אוהב את מכבי שערים. אנחנו מדברים על זה, נראה מה יהיה בהמשך. אני בגדול רוצה לחזור לליגה יותר גבוהה".

שיאי העונה: "הרגע השמח היה בגביע נגד ראשון לציון מפיגור 1 -0 הפכנו ל2-1 אחרי 120 דקות. מצד שני, דימונה במחזור ראשון היה מאכזב. הכל השתבש לנו, אדום דקה 25, הצלחנו לעלות ליתרון ובסוף הפסדנו את המשחק בדקה ה-94". לסיכום אמר: "קצת חופש. אני באמצע לימודים גם אז אין לי יותר מידי מה לעשות בגדול, אולי קצת נופש ולשמור על כושר. יש לי מלא חברים מאשקלון שהם שחקנים גם בליגות גבוהות יותר ואנחנו ביחד שומרים על כושר לפעמים אימונים בים או במגרש. תודה לכל מי שקשור למכבי שעריים, הייתה לי את הזכות לשחק במקום הזה עם קהל אדיר, הנהלה כמו משפחה – היה לי בית ואני אוהב את כולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות