n
דף הבית / צרכנות / מה צריך לדעת על הדברת עכברים

מה צריך לדעת על הדברת עכברים

אם אתם מגלים כי יש בביתכם, בחצר ביתכם או בחצר הבניין המשותף שבו אתם מתגוררים עכבר או עכברים, אין ספק שחשוב מאוד לפנות לשירות הדברת עכברים כמה שיותר מהר.

מאמר 4 ליעד מרום צילום: canva
צילום: canva

הימצאותם של עכברים פוגעת הן באסתטיקה של מקום המגורים ועלולה לפגוע גם בבריאותם של דיירי הבית או הבניין במקום שבו הם מצויים. הדברת עכברים יכולה להתבצע כיום במספר שיטות ועל כן, בטרם אתם בוחרים שירותי הדברה חשוב שתבדקו מהי השיטה היעילה ביותר בתחום והאם שירותי ההדברה שאתם מזמינים אכן פועלים בשיטה זאת.

מדוע  חשוב לבצע הדברת עכברים כמה שיותר מהר?

עכברים מרתיעים כיום את מרבית האנשים שרואים אותם. אם יופיע עכבר בביתכם בוודאי לא יהיה לך נעים לדעת שאתם מתגוררים בבית שבו מסתובב בו עכבר או אפילו כמה עכברים. אך מעבר לכך, העכברים מכרסמים כל דבר שהם מוצאים ולכן אם תגלו חורים במזון שיש לכם בארונות, בבגדים שלכם ועוד, תדעו שמדובר על נזקי עכברים. מעבר לכך, העכברים מסתובבים בביוב ועל כן, הם נושאים על גופם לא מעט חיידקים ומזיקים שונים, דבר שבהחלט עלול לסכן את הבריאות שלכם במידה ומסתובב עכבר בביתכם. אין ספק שכאשר פוגשים עכבר בבית או סימנים להימצאותו של עכבר בבית, יש צורך לבצע הדברת עכברים מקצועית, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

כיצד מתבצעת הדברת עכברים?

ראשית כל, חשוב לנקוט בכל פעולות המנע בכדי להרחיק עד כמה שניתן עכברים מסביבת ביתכם או מסביבת בניין המגורים שלכם ולכן, יש להקפיד על ניקיון ביתי, ניקיון בחצר הבית שלכם וניקיון בשכונת המגורים שלכם. כמו כן, יש לשמור על רמת ניקיון גבוה סביב מתקני אשפה ובחדרי אשפה. אם בכל זאת אתם פוגשים בעכבר או בסימנים להימצאותו של עכבר בביתכם, זה הזמן להזמין כאמור שירות הדברת עכברים.

הדברת עכברים מתבצעת כיום בשלוש שיטות: השיטה הכימית אשר במהלכה משתמשים בפתיונות מורעלים שמפוזרים בשטח. מדובר לרוב על גרגירי דגנים שספוגים ברעל וצבועים באופן בולט לעין. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי פיזור הגרגירים הרעילים יכולים לפגוע גם בבעלי אחרים שיאכלו אותם.

השיטה השנייה היא שיטת ההדברה הביולוגית. כל שיש לעשות בשיטה זאת היא להביא את האויבים הטבעיים של עכברים לסביבת הבית הלא הם: תנשמות וחתולים, אשר יגלו את העכברים ויאכלו אותם.

השיטה השלישית היא שיטה הומאנית. בשיטה זו מפזרים מלכודות שמטרתן היא ללכוד את העכברים בלבד מבלי להרוג אותם. לאחר שלוכדים את העכבר או העכברים במלכודת, משחררים אותם במקום מרוחק שבו הם יוכלו לשרוד.

אם אתם מחפשים שירות הדברת עכברים, כדאי מאוד שתבחרו את אבי הדברות, אשר מציע שירות הדברה מקצועי ומנוסה למיגור העכברים לחלוטין מביתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות