n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מירוץ הגבורה המרגש של שורדי השואה והתלמידים

רחובות: מירוץ הגבורה המרגש של שורדי השואה והתלמידים

כמו בימים ההם גם בזמן הזה, ברחובות נערך מירוץ יוצא דופן לציון הגבורה דווקא בחנוכה: גבורתם של שורדי השואה, שהצליחו לבנות חיים כנגד כל הסיכויים!

PHOTO-2022-12-20-08-42-55
צילום אולפני רחובות

מדובר בפרוייקט משותף של תלמידי ישיבת אמי״ת עמיחי ברחובות יחד עם שורדי שואה תושבי העיר שמוכרים במחלקה לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות.

במסגרת הפרוייקט יצאו למירוץ בן שלושה קילומטרים כל תלמידי הישיבה על מנת להצדיע לשורדי השואה. שורדי השואה המוכרים במחלקה של האזרחים הוותיקים הצטרפו לישורת הארונה של המירוץ, בו התלמידים והמורים הקיפו אותם בשירה וריקודים ובהמון אהבה.

משם השורדים הוסעו לתיכון לארוחת בוקר משותפת.

בסיום הטקס שורדי השואה קיבלו מדליות מהתלמידים. וכן העניקו מדליות לתלמידים שרצו. שורדי השואה התרגשו מאוד מהמעמד המרגש ומהחיבור הבין-דורי ומהאהבה שהרעיפו עליהם.

בסיום המרוץ נערך טקס מרשים במעמד צוות ישיבת אמית עמיחי, ראש הישיבה הרב שמעון שושן, ממלא מקום ראש העיר זוהר בלום, ראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת אגף הרווחה- בת חן קרני, מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים- הגב' ענת יולס.

את המירוץ ואת השותפות עם השורדים ניהלו עו"ס מירב מייסנר- מרכזת תחום הטיפול בניצולי השואה באגף לשרותים חברתיים, ומישיבת אמית עמיחי- המורים יערה שוויד ומר פיני לניאדו.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו מצדיעים לשורדי השואה באשר הם, הגיבורים של ימינו. הפרוייקט המרגש הזה מעניק ערך וערכים הן לתלמידים והן לשורדי השואה״

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום:״ אנו גאים בפרוייקטים חייוכיים שכאלה אשר מחנכים את התלמידים לערכים רבים כל כך ולנתינה״

דר׳ רוני באום מחזיקת תיק האזרחים הותיקים: ״אנו משקיעים רבות בסיוע ובתמיכה בשורדי השואה תושבי העיר, ופרוייקטים כגון אלה מעניקים להם שמחה ורגעי נחת״

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמית עמיחי:" גבורת השורדים שחיים איתנו היום ברחובות נותנת לנו ולתלמידים עוצמות וכוחות להמשיך ולחזק את מדינת ישראל כמדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית".

עו"ס מירב מייסנר המרכזת את תחום הטיפול בניצולי השואה במחלקה לאזרחים הוותיקים: "אני מברכת על השותפות שלנו עם ישיבת אמית עמיחי שהחלה לפני כשנתיים והולידה פרוייקטים מדהימים שיוצאים לפועל הודות לשיתוף פעולה יומיומי. מטרת הפרוייקטים היא בראש ובראשונה הפגת בדידותם של שורדי השואה היקרים וחיזוק הקשר הבין דורי שהינו משמעותי הן לשורדים והן לדור הצעיר"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות