n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: זהר בלום מציג את מהפכת השירות לתושב

רחובות: זהר בלום מציג את מהפכת השירות לתושב

המועמד הליברלי המוביל לראשות העיר, זהר בלום, מציב את התושבים במרכז ומציג את התוכנית שבנה עם צוות מומחים שתיצור מהפכה בשירות ותספק שקיפות מרבית, מענה אישי ושירות מהיר ויעיל.

זהר בלום צילום פרטי
זהר בלום

במסגרת התוכניות האסטרטגיות של זהר בלום, המועמד לראשות העיר, פורסמה היום (שלישי) תכנית מהפכת השירות לתושב שמיועדת לתת מענה לתלונות החוזרות ונשנות של תושבות ותושבי העיר על אי שביעות רצון מרמת השקיפות של פרסומי העירייה, הנגישות והמענה האנושי לתלונות הציבור.

בלום מתחייב להפוך את רחובות לעיר מתקדמת וטכנולוגית שתתנהל בצורה חכמה ומתאימה למאה ה-21, והוא, כראש העיר, ינהיג מדיניות חדשה של שירות איכות, מענה אנושי מקצועי, זמין ואדיב תוך כדי הקשבה ושיתוף הציבור. העירייה בראשותו תפעל להנגשת כלל המידע הרלוונטי לתושב והשירותים העירוניים דרך אתר האינטרנט והאפליקציה, והוא מבטיח לנסח אמנת שירות שתגדיר את זמני הטיפול בבעיות ובמפגעים שונים שידווחו למוקד עירוני תוך כדי הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים מדויקים.

על פי התכנית, ימונו רפרנטים שיטפלו וייסעו בבירוקרטיה פנימית ובפניות ספציפיות לבני הגיל השלישי ולעולים החדשים בעיר, יופעל מערך קבוצות וואטסאפ ייעודיות לשכונות שיתופעלו באחריות מנהלי האזורים על מנת ליצור שיתוף בין התושבים לגורמי העירייה ויתבצע שיתוף ציבור מלא בהחלטות עירוניות משמעותיות, החל משלבי התכנון ועד לשלבי הביצוע, באמצעות סקרי דעת קהל.

בנוסף לכך, בלום מבטיח לפרסם את תקציב העירייה בשקיפות מלאה, תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית המקושרות לתקציב שיכללו פירוט מלא עם כלל הסעיפים והפרוטוקולים (כולל ישיבות הוועדות), ולדאוג שכל ישיבות המועצה ישודרו בשידור חי ברשתות החברתיות ויפורסמו באתר העירייה.

בלום מוסיף ואומר: "רחובות תשנה את פניה ותשים את התושב במרכז כאשר הנחת היסוד היא שצורכי התושב עומדים בליבת העשייה בכל ההיבטים האפשריים. אני מבטיח להעניק שירות באופן המתקדם והחדשני ביותר- בשקיפות, הגינות, נגישות וזמינות מרבית. בנוסף לכלל ההתחייבויות שלי, אני מבטיח שאהיה זמין לכלל תושבות ותושבי העיר, 24 שעות, 7 ימים בשבוע, ואקבל קהל, מיום ראשון עד יום שישי, מהשעה 05:00 בבוקר. בנוסף לכך, בימי שישי, אקיים מפגשים אישיים של ראש העיר עם התושבים, דלת פתוחה עם ראש העיר. המפגשים יותאמו באמצעות האתר והאפליקציה העירונית לנוחיות התושבים".

לרשימת ההתחייבויות של זהר בלום ולקריאת כלל מצע החינוך, כנסו לכאן:
מהפכת השירות לתושב – זהר בלום (zoharblum.co.il)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות