n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / נשות אור יהודה חגגו את יום האישה בהופעה של זהבה בן

נשות אור יהודה חגגו את יום האישה בהופעה של זהבה בן

למעלה מ-400 נשים מאור יהודה חגגו את האירוע בהיכל התרבות עם הזמרת שהופיעה במגוון הלהיטים. עובדות העירייה השתתפו בהפנינג שהפיק ארגון העובדים שכלל פינוקים רבים

יום האישה
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

למעלה מ-400 נשים מאור יהודה חגגו את יום האישה הבינלאומי בהופעה מרגשת בהיכל התרבות של זהבה בן. האירוע התקיים באמצעות האגף לתרבות ואירועים יחד עם מועצת הנשים. זהבה בן הופיעה עם מיטב הלהיטים כאשר נשות העיר רקדו לשיריה בהיכל שהפך לשעה וחצי למעין רחבת ריקודים.

 

עוד בשעות הבוקר קיים ארגון העובדים בעירייה בראשות יונית דלאל יום פינוק לעובדות העירייה עם עמדת רפלקסולוגיה, פינת קפה ומאפה, עמדת איפור, עמדת שזירת פרחים, טיפולים קוסמטיים, פינוקים ומתנה אישית לכל משתתפת. כמו כן, ראש העיר, ליאת שוחט, העבירה הרצאה בפני משתתפות תכנית "פוליטיקאיות צעירות" הפועלת באוניברסיטת בר אילן.

 

"יום האישה הבינלאומי מבחינתי הוא הזדמנות להדגיש את הייחודיות שלנו כנשים ולהפגין את היכולות הרבות שיש לנו", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "אין דבר שמשמח אותי יותר מאשר לראות נשים מצליחות שמביאות לידי ביטוי את הכישורים שלהן. נשים יקרות – האמינו בעצמכן. אין גבול שאתן לא יכולות לפרוץ ואין מחסום שאתן לא יכולות לעבור. זה הכול בידיים שלנו!".

 

זהבה בן
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

 

המופע של זהבה בן
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

 

ליאת שוחט באירוע של זהבה בן
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות