n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: המשך חיי השיגרה בעיר תוך שמירה על ביטחון התושבים

רחובות: המשך חיי השיגרה בעיר תוך שמירה על ביטחון התושבים

לרגל המצב: ראש העיר רחמים מלול כינס הבוקר הערכת מצב בטחונית בהשתתפות כלל הגורמים הביטחוניים העירוניים, שעומדים בקשר הדוק עם המשטרה

ראש העיר רחמים מלול
ראש העיר רחמים מלול. צילום: רמי זרנגר

ראש העיר, רחמים מלול: ״לא נחסוך במשאבים או בכסף על מנת לאפשר את המשך חיי השיגרה בעיר תוך שמירה על ביטחון התושבים, ועל תחושת הביטחון שלהם. הקדשנו תשומת לב מיוחדת לאבטחה במוסדות חינוך, סיורים בסמוך להם ואתרי בניה במוסדות חינוך, על מנת שההורים בעיר יחושו שילדיהם בידיים טובות ובטוחות. אני קורא לכל התושבים- שימרו על עירנות. מי שנתקל בדבר חריג- אל תהססו לפנות למוקד 100 או למוקד העירוני 106 . אני בטוח שיחד נעבור את הימים האלה, כקהילה מאוחדת וחזקה, תוך שמירה על ערבות הדדית שמאפיינת כל כך את רחובות״

החל מאתמול (שלישי) ראש העיר, רחמים מלול מקיים מדי יום הערכת מצב ביטחונית בהשתתפות כלל הגורמים הביטחוניים העירוניים, שעומדים בקשר הדוק עם משטרת רחובות.

בהערכת המצב שנערכה הבוקר השתתפו ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקום רהע, זוהר בלום, סגן רהע, עו״ד יניב מרקוביץ׳, מנכ״ל העירייה, מאיר דהן, מנכ״ל הלר, ניסים סלמן, סמנכל הלר, מיטל קופרברג, דוברת העירייה, אביטל רגב קיסר, מנהל אגף תנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני, ליאור שוקרי, מנהל אגף ביטחון בטיחות וחירום, אליצור זרחי, מנהלת אגף חינוך ונוער, אפרת צוקרמן.

ראש העיר הנחה לעצור עד ליום א׳ הקרוב את עבודות הבנייה במוסדות החינוך בעיר ובסמוך למוסדות חינוך. בנוסף לכך, לבקשתו תוגברו משמעותית סיורי השיטור העירוני, הביטחון העירוני והמשטרה בכל רחבי העיר, בדגש על נוכחות בסמוך לגנים ובתי הספר בכל רחבי העיר. עובדי ניקיון ותחזוקה בגנים הציבוריים שאינם בעלי תעודה כחולה לא יגיעו לעבודתם עד יום א'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות