n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אירוע ראשון על הדשא של חיים ויצמן

רחובות: אירוע ראשון על הדשא של חיים ויצמן

אתמול התקיים אירוע ראשון מסוגו, בשיתוף פעולה מיוחד בין עיריית רחובות ומכון ויצמן למדע לרווחת תושבי העיר: ערב קיץ במדשאת בית ויצמן.

דשא ויצמן 2
צילום: עיריית רחובות

אמש נערך אירוע מיוחד, פרי שיתוף פעולה של עיריית רחובות עם יד חיים ויצמן – במכון ויצמן למדע והחברה העירונית: ערב מיוחד לתושבי רחובות, לכל המשפחה.

במסגרת זו נערך ערב קייצי על מדשאת בית הנשיא חיים ויצמן במתחם מכון ויצמן, עם הופעה של מקהלת מיתר של הקונסרבטוריון העירוני למוסיקה של רחובות, פוד טראק וגם – בית ויצמן היפהפה היה פתוח למבקרים, ללא תשלום.

בית ויצמן
בית ויצמן. צילום: עיריית רחובות

מאות מתושבי העיר השתתפו באירוע, ובתכנון עוד שני אירועים נוספים במתכונת דומה: האחד לקראת סוף חודש יולי והשני במהלך חודש אוגוסט. האירועים הינם ללא תשלום אולם יש להירשם מראש. לפני כל אירוע תצא הודעה נפרדת עם הקישור להרשמה.

דשא חיים ויצמן 1
צילום: עיריית רחובות

ראש העיר, רחמים מלול: "האירוע אמש שילב את המיקום הפסטורלי של המכון, עם ההיסטוריה של בית הנשיא חיים ויצמן ז"ל יחד עם המוזיקה של תלמידי העיר המוכשרים. אנו שמחים שמאות מתושבי העיר נהנו משיתוף הפעולה המיוחד הזה"

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אנחנו שמחים לקחת חלק בשיתוף פעולה שמנגיש לתושבי העיר שני נכסים מיוחדים – הקונסרבטוריון העירוני ובית הנשיא שבמכון ויצמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות