n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / סקר מפתיע לקראת הבחירות ברחובות

סקר מפתיע לקראת הבחירות ברחובות

המירוץ לראשות העיר רחובות מתחמם- סקר מקצועי חדש של מכון KANTAR בראשות דודי חסיד (הסוקר של כאן 11) מנבא קרב צמוד מאוד בין זהר בלום למתן דיל שזוכים ל-29% תמיכה כל אחד בקרב בעלי הדעה

זהר בלום מתן דיל צילום פרטי
זהר בלום ומתן דיל. צילום: פרטי

המירוץ לראשות העיר רחובות מתחמם. סקר שהוזמן ע״י האסטרטג אבי גרינצייג ובוצע ע״י מכון KANTAR בראשות דודי חסיד (הסוקר של ערוץ כאן 11) מנבא קרב צמוד מאוד בסיבוב הראשון על ראשות העיר בין זהר בלום למתן דיל שהשיגו אחוז זהה של תמיכה בקרב בעלי דעה- 29% כל אחד. רחמים מלול, ראש העיר המכהן, במקום השלישי זוכה ל-26% תמיכה וסגנו יניב מרקוביץ במקום הרביעי והאחרון עם 15% תמיכה בלבד.

במקרה שאף אחד מהמועמדים לא ישיג 40% תמיכה בסיבוב הראשון, יתקיים סיבוב שני. במקרה של סיבוב שני, הסקר מנבא מהפך בקרב על ראשות העיר שכן רחמים מלול צפוי להפסיד ע״פ נתוני הסקר לאחד משני המועמדים המובילים.

בקרב בסיבוב שני בין רחמים מלול למתן דיל, תוצאות הסקר מקנות למתן דיל 44% תמיכה מול 21% לרחמים מלול ו-35% של מתלבטים או תושבים שלא מתכוונים להצביע לאף אחד מהם.

בקרב בסיבוב השני בין זהר בלום לרחמים מלול, תוצאות הסקר מקנות לזהר בלום 38% תמיכה מול 27% לרחמים מלול ו-34% של מתלבטים או תושבים שלא מתכוונים להצביע לאף אחד מהם.

בקרב בסיבוב שני בין זהר בלום למתן דיל הסקר מצביע על יתרון מזערי של מתן דיל העומד על 3% בלבד. מתן דיל זוכה ל- 31% מול 28% לזהר בלום ואחוז גבוה יחסית 40% של מתלבטים או אנשים שלא מתכוונים להצביע.

הסקר נערך בשיטות סטטיסטיקה מקצועיות בין התאריכים 23-30 לאפריל בשילוב של סקר אינטרנטי וטלפוני באמצעות דגימה אקראית הסתברותית. גודל המדגם 400 תושבים, בעלי זכות הצבעה מגיל 17+, טעות הדגימה: 4.9%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות