n
דף הבית / בקעת אונו / קרית אונו: יישום של פיילוט שלטים חכמים החל בקריית אונו

קרית אונו: יישום של פיילוט שלטים חכמים החל בקריית אונו

לאחרונה הוצבו בשלושה מקומות בקריית אונו שלטים חכמים, כחלק מתהליכי החדשנות שמוביל אגף תכנון ואסטרטגיה בעירייה.

שלטים חכמים בקרית אונו
שלט חכם בפארק הספורטק צילום: עיריית קריית אונו

לאחרונה הוצבו בשלושה מקומות בקריית אונו שלטים חכמים. מדובר בפיילוט של שילוט דיגיטלי חכם, מבוסס על מסכי מגע, לשדרוג חוויית התושב במרחב הציבורי. השלט החכם מנגיש למשתמשים, באופן ידידותי ואינטראקטיבי,  מידע עירוני, מידע על אטרקציות ואתרי תיירות באזור, מידע על פנאי, בידור ומסעדות  ומידע על תחבורה ציבורית כולל התמצאות והכוונה. השלט החכם מאפשר גם חיבור לאתר העירייה ומהווה צינור להעברת מידע, כתבות ופרסומים רלוונטיים לעיר, סרטוני תדמית וסרטונים לגבי פרויקטים חדשים בעיר, באופן נגיש לתושבים המסתובבים במרחב הציבורי. בכך, השילוט החכם, הופך לעוד ערוץ מידע המחבר בין התושב לעיר ולעירייה ולהיפך. במסגרת הפיילוט, הוצבו כרגע שלוש עמדות של שלטים חכמים: בבניין העירייה, בפארק רייספלד ובספורטק והתושבים מוזמנים לעשות בהם שימוש.

ישראל גל, ראש העיר: "הצלחתו של הפיילוט תלויה במידה רבה במעורבות התושבים והתושבות בשימוש בעמדות מידע אלה. אני מאמין שהתנסות אישית תיתן ערך מיידי לכל תושב שרוצה לדעת מה קורה בעיר ו/או להיות שותף לעשייה." 

תמונה: שלט חכם בפארק הספורטק

צילום: עיריית קריית אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות