n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / חודשיים לבחירות:מלול מוביל, דיל בירידה דרסטית

חודשיים לבחירות:מלול מוביל, דיל בירידה דרסטית

סקר חדש של הסוקר רפי סמית ממכון סמית, שהוזמן על ידי הליכוד ונערך בשבוע האחרון מציג כי רחמים מלול מוביל במרוץ לקדנציה נוספת. כל הפרטים

רחמים מלול
רחמים מלול

סקר חדש של הסוקר רפי סמית ממכון סמית, שהוזמן על ידי הליכוד ונערך בשבוע האחרון מציג כי רחמים מלול מוביל במרוץ לקדנציה נוספת.

הסקר חושף את אותה מגמה שמציגים כל הסקרים שנערכו במשאלים טלפוניים לפי שיטות דגימה קפדניות (להבדיל ממשאלי אסמסים) ובוצעו בין על ידי מכוני סקרים ותיקים.

כל סקרי האמת מציגים נתון רציף אחד והוא שרחמים מלול מוביל בבטחה במרוץ לראשות העיר.

אחריו לסרוגין נמצאים זוהר בלום, יניב מרקוביץ ומתן דיל.

בסקר האחרון של רפי סמית שכאמור לא הוזמן ע"י מלול אלא דווקא ע"י הליכוד, רחמים מלול מוביל עם 29% בקרב כלל המדגם ולאחריו מתן דיל עם 25% ואחריהם זוהר ויניב.

כאמור, לפי ניתוח המגמות של מכוני הסקרים הנ"ל רחמים מלול צועד באופן עיקבי בראש.

עוד נציין כי גם במשאלי האסמסים של דיירקט פולס הממומנים על ידי מתן דיל מסתמנת מגמת דעיכה בקמפיין של דיל- שנמצא במגמת ירידה תלולה וקבועה.

בסקר שפרסם דיל לפני חודש הוא עמד על 42%, בסקר של פילבר שפרסם אתמול הוא עומד על 29% ובסקר של סמית הוא כבר צונח ל 25%.

נתון מעניין נוסף המציג את מצבו של דיל הוא שבסקר האחרון הליכוד שהכריז כי יתמוך במתן יורד דראסטית מארבעה מנדטים למנדט אחד בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות