n
דף הבית / עסקים בכותרות / ניקוי חלונות בגובה עם חברה אמינה

ניקוי חלונות בגובה עם חברה אמינה

כיום מגדלי משרדים ומגורים לרוב מרובי חלונות כדי להכניס אור טבעי, ולאפשר לעובדים/דיירים לראות נוף. אבל כדי להנות מהנוף והאור, חשוב לוודא שהחלונות יהיו נקיים. אך כאשר מדובר בניקוי חלונות בבניינים גבוהים או במגדלים לחברת הנקיון חייב להיות רישיון לביצוע עבודות בגובה, ותנאי נוסף הוא שעובדי הניקיון בעלי הסמכה בשיטות השונות הקיימות בתחום היום כמו סנפלינג וסל הרמה

ניקוי בגובה
צילום: Canva

בין אם מדובר בניקוי של דירה או של משרד בבניין גבוה, מדובר בפעולה שוטפת ושגרתית שלרוב לא מצריכה מאיתנו לבצע מחקר על חברת ניקוי ייחודית. לא חסרים חברות ניקיון ואחזקה לביצוע הפעולות הנ"ל. זה נכון כאשר מדובר על ניקוי הפנים – הרצפה, המטבח, השירותים וכו'. אבל כאשר מדובר בניקוי חלונות בבניינים גבוהים או במגדלים המשימה בלתי אפשרית לחברת ניקיון שאין לה רישיון לביצוע עבודות בגובה, ותנאי נוסף הוא שעובדי הניקיון בעלי הסמכה בשיטות השונות הקיימות בתחום היום כמו סנפלינג וסל הרמה.

ניקוי חלונות בגובה – למה זה חשוב?

כיום סטנדרט הבנייה של מגדלי משרדים ומגורים הוא שימוש רב בחלונות כדי להכניס לבניין כמה שיותר אור טבעי, וגם כדי לאפשר חוויה לעובדים או לדיירים לראות כמה שיותר נוף ולהנות מאור השמש.אבל כדי להנות מהנוף ולאפשר לאור להיכנס לתוך המשרד או לתוך הבית, חשוב לוודא שהחלונות יהיו נקיים. אם לא מבצעים ניקוי אחת לכמה חודשים, החלונות עלולים להתכסות באבק, חול, לשלשת ציפורים או פיח שנגרם מזיהום אוויר. כאשר לא דואגים לניקיון החלונות, האור נחסם ולא מצליח להיכנס דרכם פנימה וגורם לחלל המשרד או הבית להיות מוצל וחשוך, וגם לא ניתן להנות מהנוף שנשקף מבעד החלון.
כאשר מדובר במשרד, מצב כזה גורם לאווירה לא נעימה במשרד ועלול להשפיע על מצב הרוח של העובדים. בנוסף, לא נעים לקבל לקוחות למשרד כאשר לא נכנס אור פנימה ולא רואים את הנוף כיוון שהחלונות מכוסים באבק ולכלוך.

 

הסמכה ורישיונות לעבודה בגובה

כאשר מדובר בניקוי חלונות של מגדלי משרדים או מגורים, יש כמה שיטות לביצוע העבודה.

בעזרת סנפלינג, כאשר עובדי הניקיון גולשים מהגג לניקוי החלונות והם מאובטחים בחבלים לנקודת עיגון מבטון בגג ומצויידים באביזרי בטיחות לשמור על בטיחותם, או בעזרת מנוף, בימות הרמה, סלי הרמה וכו'. ברור שמדובר בשיטות שמצריכות עבודה בגובה.

כאשר אתם בוחרים בחברת דוד קלין לניקוי חלונות בגובה אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שיש לנו את ההסמכה והרישיונות הנדרשים לביצוע עבודות בגובה ואנו מאמצים סטנדרט בטיחות גבוה ביותר.

גם לעובדים שלנו יש את האישורים וההשתלמויות ההדרכות וכו' הנדרשים לביצוע עבודה בגובה כדי לשמור על בטיחותם במהלך העבודה.

שיטה פחות נפוצה כיום שהייתה יותר פופולרית בעבר היא ניקוי על גבי פיגומים. לניקוי באמצעות פיגומים גם נדרשים הסמכות ואישורים לעבודה בגובה אך היא פחות קיימת כיום כיוון שהיא יותר יקרה ופחות פרקטית לעומת שיטות אחרות הנהוגות כיום כמו סנפלינג או סלי הרמה.

התאמת החומרים לסוג הלכלוך

במסגרת תהליך הניקוי אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי המתאימים לסוג החלון ולסוג הלכלוך כמו לשלשת, לכלוך, חול או כתמי צבע.
אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי בטיחותיים וידידותיים שאינם מהווים סיכון לשלמות ואיטום מסגרת החלון ואינם מהווים סיכון לבטיחותם של צוות העובדים.

ניקוי חלונות בגובה – דוד קלין

אם אתם מחפשים חברת ניקוי שתחזיר את קרני השמש והאור בחזרה למשרד שלכם ותאפשר לכם, לעובדים שלכם וללקוחות שלכם להנות מהנוף שנשקף מבעד לחלונות משרדכם, התקשרו אלינו, דוד קלין, חברת ניקוי חלונות מקצועית, עם ניסיון בתחום מעל 15 שנה, לקוחות שבעי רצון ושימוש בשיטות הניקוי המתקדמות והבטוחות ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות