n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הערב ברחובות- משחק העונה בכדורסל!

הערב ברחובות- משחק העונה בכדורסל!

שתי מוליכות הטבלה- מכבי רחובות ומעלה אדומים תפגשנה הערב (ראשון) בפעם הראשונה העונה לקרב ישיר על המקום הראשון

צילום חמי קדוסי מכבי רחובות
צילום חמי קדוסי מכבי רחובות

הן שתי הקבוצות הטובות בליגה השלישית ואחרי 16 משחקים מדורגים בצמרת הטבלה עם מאזן זהה של 15 ניצחונות לעומת הפסד בודד. מעלה אדומים הפסידה לאילות ורחובות ללוד. הערב בשעה 19:30 באולם ברזילי בעיר, יחל משחק העונה של הליגה הארצית ואחת הקבוצות תרד מהפרקט עם הפסד שני העונה.

במכבי רחובות חולמים על הליגה הלאומית ונראה שהשנה יש להם את כל הכלים לעשות את זה ולהעפיל אל הליגה השנייה. למעשה, לכולם די ברור שהיחידה שיכולה להפריע לקבוצה בדרך אל החלום- זוהי היריבה הערב ממעלה אדומים. אצל האורחים משחקים שני שחקנים שמאוד מוכרים ברחובות- האקסים יבגני חולדוב ואלמוג זקס.

הקבוצה של אבי סוכר, נהנית מסגל שחקנים מוכשר בו משחקים זה לצד זה צעירים מוכשרים לצד וותיקים עם עבר בליגות הגבוהות ובראשם כמובן שחקן נבחרת ישראל לשעבר- אפיק ניסים.

במשחקים האחרונים מי שבלטו הם שי גואטה, יונתן רבינוביץ ומתן כהן ובקבוצה מאמינים שעם יכולת טובה מהטריו בתוספת הכוח הקבועה משאר השחקנים- הם יכולים לפתוח את פער הניצחון מהיריבה העיקשת. כך או כך, שתי הקבוצות תפגשנה פעם נוספת בעוד חודש- הפעם במעלה אדומים.

במועדון קוראים לקהל האוהדים שלהם להגיע בהמוניו אל המשחק החשוב, עדיף להצטייד בחולצה כחולה. הכניסה לאולם היא לפי הנחיות התו הירוק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות