n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / האיחוד הליברלי הגדול של רחובות יוצא לדרך בראשות זהר בלום

האיחוד הליברלי הגדול של רחובות יוצא לדרך בראשות זהר בלום

לקראת הסיבוב השני בבחירות ברחובות, המועמד לראשות העיר, זהר בלום, זוכה לתמיכת סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ', ולתמיכה מלאה של כל מפלגות הליברליות בישראל: יש עתיד, המחנה הממלכתי, ישראל ביתנו והעבודה.

זהר בלום ויניב מרקוביץ'- צילום: יח"צ
זהר בלום ויניב מרקוביץ'- צילום: יח"צ

הבוקר (04/03) נחתם הסכם היסטורי המאחד את כלל המפלגות הליברליות בכנסת ישראל מאחורי המועמד המוביל לראשות העיר רחובות: זהר בלום.

ההסכם התאפשר בזכות הצטרפותו האמיצה של סגן ראש העיר ויו"ר סיעת רחובות אחת, יניב מרקוביץ', למאבק על עתידה הליברלי של העיר רחובות.

זהר בלום, המועמד הליברלי המוביל לראשות העיר, יתמודד בסיבוב השני, מול מתן דיל, יו"ר סיעת רחובותי ומנהל יום הבחירות הארצי של מפלגת הליכוד לשעבר.

לדבריו של זהר בלום: " ״זה רגע מבחן לעיר רחובות, יש לנו הזדמנות לשמור על רחובות שוויונית ומתקדמת ולהוביל אותה לעתיד ליברלי ופלורליסטי עבור כלל התושבות והתושבים.

אני קורא לכל מי שמודאג מעתידה של העיר, להתייצב ביום ראשון הקרוב בקלפי, לצאת להצביע ולהשפיע על אופייה של העיר ולסמן את תחילת השינוי בכלל מדינת ישראל".

יניב מרקוביץ' מברך: "הבטחתי לאורך כל הדרך שבישורת האחרונה אתמוך במועמד הליברלי המוביל שיגיע לקום הסיום, והנה אני עומד בהבטחתי! אני יודע שצעד זה הוא משאת נפשם של חברי המחנה הליברלי והחיבור בינינו יהווה סמל לאחדות המחנה במדינה".

התמיכה המשותפת של ראשי המפלגות הליברליות הארציות: יאיר לפיד, בני גנץ, אביגדור ליברמן ומפלגת העבודה, מהווה סימן אופטימי באשר לעתידה הליברלי של כלל מדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. רמי רחמים דהן

    חהחה מפלגת העבודה,נשאר דבר כזה,אפילו למועצות לא התמודדו,ומי בכלל תומך בליברמן

  2. זוהר בלום ישב בקואליציה של מלול כל השנים
    דיל נלחם מהאופוזיציה
    אם רוצים שינוי אז מה הטעם להצביע לבלום?
    דיל מביא מפלגה צעירה רעננה ומאד מגוונת.
    מקוה שדיל ייבחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות