n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ברחובות מבינים שאנושיות היא אלף-בית בבנקאות

ברחובות מבינים שאנושיות היא אלף-בית בבנקאות

להגיד בנק אנושי, כל בנק יכול. להתנהג באנושיות ורגישות בפועל, ביום יום, עם כל לקוח, בכל מצב, זה כבר שמור לבנק מזרחי-טפחות בכלל ולשלושת הסניפים המבטיחים והמקיימים ברחובות

מזרחי טפחות 2
צילום: יח"צ

תכירו את הבנקאים המקצועיים והמוכשרים שעומדים לרשותכם בבנק מזרחי-טפחות בעיר שהכי כיף לחיות בה, על פי מחקר שנעשה לאחרונה. אין ספק, שרמת השירות והאכפתיות של אנשי הפיננסים שלכם, לא מזיקה, בלשון המעטה, להרגשה הזאת.

 

סניף מרכז העיר- בניהולו של אלי ברזילי

רחוב הרצל 163

סניף מרכז העיר, כשמו כן הוא, ממוקם לנוחות הלקוחות באמצע של הסנטר, והנגישות הנוחה אליו היא לא רק טכנית, אלא גם אנושית והיא כמובן כוללת גישה נוחה לבעלי מוגבלויות. "להעניק ללקוח תשומת לב מלאה ולהיות רגיש אליו, זה אלף בית, מבחינתי", אומר אלי ברזילי מנהל הסניף. "אנחנו סניף בוטיק, מעין משפחה קטנה וחמה, שנותנת ללקוח את ההרגשה שהוא הגיע הביתה. למקום שיקשיבו לו בתשומת לב, יטפלו בו הכי חכם ונכון ויעניקו לו שקט נפשי, מתוך ידיעה ברורה, שיש לו על מי לסמוך".

 

טיפול של 360 לכל לקוח

הסניף מעניק שירות מלא לכל הלקוחות, בין אם עסקיים, פרטיים, מבקשי משכנתה, או כל שירות בנקאי אחר. לרשות הלקוחות עומדים 5 בנקאים מקצועיים, הפרושים על כל תחומי הבנקאות, כולל יעוץ פיננסי, שירותי יבוא יצוא, ניירות ערך, מט"חים ועוד. "אנחנו מתמחים בכל תחומי הקמעונאות. החל משכירים עסקיים קטנים ועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים". ואכן, הלקוחות בסניף מעידים על תחושה אינטימית ומחבקת וכמו שהעיד אחד הלקוחות- "נכנסתי לפני שנים, ואני לא מתכוון ללכת לשום מקום אחר. זה בית".

 

תחום המשכנתאות

סניף מרכז העיר מציע מגוון רחב של משכנתאות. אם זה בתחום העסקי, עם פריסת הלוואה לזמן ארוך יותר, ואם זה ללקוחות פרטיים בשוק הדיור, אבל לא רק. "לקוח שמגיע אלינו לקחת משכנתה, מוצא מולו בנקאים קשובים שמוצאים את ההלוואה הנכונה, בתנאים הטובים ביותר ללקוח הספציפי", אומר אלי. "אני מרוצה, רק אחרי שהלקוח מרוצה. לא רגע לפני. זה חלק מהמוטו של הבנק בכלל ושל הסניף המשפחתי שאני מטפח, בפרט". בנוסף, יכול כל לקוח לקבל ייעוץ פיננסי וליווי מלא, מה שלרוב, מוזיל משמעותית את עלויות ניהול ההלוואה.

 

 

הסניף הראשי- בניהולו של אמיר סימוני

רחוב הרצל 35

הסניף הראשי, הגדול והוותיק ברחובות, מונה 32 בנקאים, המטפלים בכל תחומי הבנקאות. "יתרון הגודל", אומר אמיר, מנהל הסניף, "הוא משמעותי ללקוחות, כי הם מקבלים את כל המעטפת במקום אחד ונהנים מהטבות רבות נוספות". לפני 3 שנים, עבר הסניף למבנה חדש, מרווח וחד קומתי באזור שעריים. אמיר מנהל מנוסה, כבר 11 שנה. "כשאתה מנהל סניף כזה גדול, אתה חייב לשים לב דווקא לפרטים הכי קטנים. לדאוג שכל הבנקאים שלך יהיו מרוצים, וכמובן לשים לב שכל הלקוחות, עד האחרון שבהם, יהיו רגועים ויקבלו מענה מלא וידידותי. ברור לחלוטין, שהגודל צריך לעבוד לטובת הלקוח, וחלילה לא ההפך. ואני דואג לזה יום-יום ושעה-שעה".

 

המחלקה העסקית

"אנחנו מטפלים בלקוחות פרטיים, עסקיים וגם בתאגידים גדולים שנסחרים בנאסד"ק", מוסיף אמיר. "בנוסף, יש ליווי מלא ומקצועי לפרויקטים של נדל"ן, על ידי בנקאים המתמחים בתחום על כל גווניו ורואים גם את התמונה המלאה וגם את צרכי היזם הספציפי. וזה, יתרון אדיר לקבלן, שמרגיש לא רק מטופל ומוגן, אלא גם יכול לקבל ייעוץ וליווי מקצועי לאורך כל התהליך".

כמו כן בסניף  ארבעה יועצים פיננסים , שעומדים לרשות כל מי שמעוניין בהשקעות בכלל ובשוק ההון בפרט.

 

מחלקת המשכנתאות

במחלקה עומדים לרשות הלקוחות 5 בנקאים מומחים ומנוסים בתחום, המכירים היטב את שוק המשכנתאות. כמו כן, נתן לקבל משכנתא עסקית בכל תחומי העסקים- מעסקים קטנים ועד גדולים מאוד, עם דגש על מעבר משכירות הנכס לבעלות מלאה. בנוסף, הסניף מתמחה במתן משכנתא פנסיונית, המיועדת לגיל השלישי, לכל מטרה, בתנאים התפורים על פי מידות הלקוח.

 

בנקאות אישית

"אנחנו מקפידים על שירות מהיר, יעיל וסופר ידידותי, והכי חשוב", אומר אמיר, "זמינות, זמינות ושוב זמינות. בנוסף לנגישות המידית לבנקאים האישיים, עומדים לרשות הלקוחות כל אפיקי התקשורת הדיגיטלית, כך שכמעט בכל רגע נתון, יש עם מי לדבר ישירות". לרשות כל לקוח שנכנס לסניף, עומדים 3 קופאים. "כי עם כל הכבוד לטכנולוגיה, אין כמו פנים מול פנים", מוסיף אמיר.

 

סניף פארק המדע- בניהול עמית דורפמן

רחוב פקריס 3

סניף פארק המדע, ממוקם, איך לא, בפארק המדע של רחובות. זהו סניף בוטיקי בהגדרתו, ועיקר לקוחותיו הם שכירים בכלל ושכירי הייטק בפרט ובעלי עסקים בינוניים עד גדולים מאוד. הסניף מונה כרגע 14 בנקאים מנוסים ומקצועיים והוא עתיד לקלוט עוד 3 אנשי מקצוע מומחים. "כסניף מוטה עסקים", אומר עמית דורפמן, מנהל הסניף, "אנחנו עושים הכל כולל הכל. יש מחלקה עסקית סופר מקצועית, מחלקת לקוחות פרטיים, מחלקת משכנתאות ענפה, יועץ פיננסי מנוסה בסניף עצמו וכמובן שירותי קופה ובנקאים אישיים".

 

מחלקת עסקים

מחלקת העסקים האיכותית של פארק המדע, מטפלת בלקוחות עסקיים, השקעות מכל הסוגים וצוות מיומן המלווה ומייעץ לאורך כך הדרך. "היתרון של סניף הבוטיק שלנו, הוא האינטימיות. אין תורים, אין רעש ולקוח יכול להיפגש עם הבנקאי האישי שלו בנחת, בלי לחכות. יותר מזה, הבנקאי הוא זה שמחכה לו. אנחנו מטפלים בכל סוגי העסקים, כולל חברות בורסאיות וחברות הייטק ומתמחים גם בפתרונות מימון ושירותי סחר חוץ מלאים", מוסיף עמית. "מחלקת העסקים נותנת שירות v.i.p  לכל לקוח, שזה עוד יתרון משמעותי גם ללקוחות הפרטיים, הנהנים ממרחב נעים ונוח ומצוות קשוב ושירותי במיוחד. למעשה אנחנו תופרים את החליפה הנכונה ללקוח הספציפי, תוך ראייה פנורמית של צרכיו, תנאי השוק וההזדמנויות הנכונות לו". נוסיף לזה מענה מהיר וישיר בכל האפיקים הדיגיטליים, ונקבל חווית שירות בהחלט יוצאת דופן.

 

מחלקת משכנתאות

סניף פארק המדע מתמחה בכל סוגי המשכנתאות, כולל הלוואות עסקיות. "הספציאליטה שלנו זה טיפול מאלף ועד תו, בעסקאות מורכבות. כמו כן, במשכנתאות לעסקים בכל הגדלים והסוגים ובמשכנתאות פנסיוניות", אומר עמית.

כל הבנקאים מתמצאים היטב בכל הפרטים הקטנים ולמול עיניהם עומדת רק טובת הלקוח. זה המוטו שלנו. איכות ללא פשרות, אנושיות שמאפשרת לכל לקוח להגיע, לפרוש את בקשתו ולקבל את הפתרון הכי נכון לו, בכל פרמטר".

 

 

מזרחי טפחות 1
צילום: יח"צ

 

*האמור אינו הצעה למתן הלוואה. מתן הלוואה כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות