n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בפעם הראשונה ברחובות: תושבות ותושבים עם מוגבלויות בקמפיין עירוני, לרגל חודש המודעות לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות

בפעם הראשונה ברחובות: תושבות ותושבים עם מוגבלויות בקמפיין עירוני, לרגל חודש המודעות לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות

ביום שישי האחרון צויין בכל העולם את יום המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות עיריית רחובות מציינת את היום הזה בכל החודש, ביוזמת חברת המועצה מחזיקת התיק אורית שרגאי ובברכת ראש העיר רחמים מלול

מקמפיין הפרסום העירוני
מתוך הקמפיין העירוני. צילום: עיריית רחובות

לראשונה ברחובות עלה קמפיין פרסום ושילוט חוצות ובו קמפיין עירוני ראשון מסוגו בו משתתפים תושבי ותושבות העיר עם מוגבלויות.

את הקמפיין העירוני למען שוויון זכויות לאנשים עם מגבלה מובילים 6 מתושבי העיר, עמית גואל, לאה טקה, עידו אפרתי, מלאכי לוי, שושי פייער וחגית מורדו. השישה יופיעו בקמפיין רחב היקף בשילוט חוצות ברחבי העיר, בעיתונים ובאתרים, ברשתות חברתיות של העירייה ועוד, שהכינו באגף הדוברות וההסברה לציון חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות.

בשיתוף פעולה של עיריית רחובות עם המשרד הרווחה והביטחון החברתי, נוצרה סדרת סרטונים עם משתתפי הקמפיין המציגה אתגרים בחיי היום יום של אנשים מגבלה. הסרטונים מתארים כיצד פעילויות יום יומיות רגילות הופכות עבורם לאתגר, לא בעקבות המגבלה, אלא בעקבות היחס מצד הסביבה. את הסרטון הראשון עם משתתפת הקמפיין חגית מורדו.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים להעלות בפני התושבים את נושא המודעות לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, ולציין את הערך החשוב הזה במשך חודש שלם בעיר רחובות. הקמפיין העירוני בנושא מביא את התושבים עם המוגבלויות לקדמת הבמה, בגאווה ומשמש להם במה להעביר מסר חשוב- דברו איתם ואליהם, ולא עליהם. כולנו תקווה כי המסר החשוב הזה יחלחל ויוטמע היטב"

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: " עיריית רחובות מקיימת פעילות ששמה במרכז את קולם ויצירתם של אנשים עם מוגבלות. שיתוף פעולה מיוחד של העירייה, האגף לשירותים חברתיים, משרד הרווחה והביטחון החברתי, מנהיגות אנשים עם מוגבלות ופורום הארגונים יצר קמפיין עירוני תחת הסיסמא "דברו אליי ולא עליי", באמצעות שילוט חוצות, וסידרה של סרטונים. אתר העירייה החדש העלה קטגוריה חדשה ובה מידע רב עבור אנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם. לצד אלה תעלה תערוכה חגיגית של אמנים עם מוגבלות. אני מזמינה אתכם להגיע, להתרשם ולהכיר את עולמם והתמודדותם. תודה מיוחדת לראש העיר רחמים מלול על התמיכה, לתמר גבע וסלי פרנק מהאגף לשירותים חברתיים על העבודה המאומצת וכמובן לתושבי רחובות אשר הובילו ושיתפו ועיצבו יחד עם כל השותפים חודש מודעות ייחודי ומשמעותי".

 

 

מקמפיין הפרסום העירוני
מתוך הקמפיין העירוני. צילום: עיריית רחובות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

השנאה לא נגמרת: רבו על מקום חניה והוציאו נשק

תפריט נגישות