דף הבית / כללי / עברו מבודדת לאוטומט

עברו מבודדת לאוטומט

הכתומים ממשיכים להדהים את כל הפרשנים והמבקרים, וממשיכים להיות חלק בלתי נפרד מהצמרת הגבוהה של הליגה הלאומית. ביום שישי הם עלו אל המקום השני אחרי ניצחון על הפועל פתח תקווה בתוצאה שבראשון לציון לא זוכרים כבר הרבה זמן- 3:1. בפעם האחרונה שהקבוצה כבשה שלושה שערים, זה היה בניצחון 3:2 על הפועל רמת גן לפני ארבעה חודשים. היה זה גם הניצחון הביתי הראשון של הקבוצה מאז נובמבר, אז ניצחה את לוד 2:1.
המגן המושאל, איציק שולמייסטר, היה הראשון לכבוש בדקה ה- 38, והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון 1:0. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה, הכפיל עומרי שקל את התוצאה אחרי כדור נפלא שבישל לו פול אדגר. אותו אדגר, היה גם זה שכבש את השלישי, חמש דקות אחר כך ולפתח תקווה נותר רק לצמק את התוצאה. כאמור, עלתה הקבוצה אל המקום השני בטבלה והיא רחוקה שש נקודות מהפועל תל אביב שבפסגה. במחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול הפועל חדרה ותנסה לנקום בה על ההפסד הביתי 4:2 בסיבוב הקודם.
קבוצת הנוער של המועדון, נמצאת בתקופה טובה וביום שבת השיגה ניצחון שני רצוף. אחרי שניצחה 2:0 בחוץ את רעננה, היא ניצחה בביתה 2:1 את הפועל תל אביב. הייתה זו הפעם הראשונה שהקבוצה מחברת שתי ניצחונות ברצף, והיא עדיין שקועה עמוק במקום ה- 14 של ליגת העל לנוער.
הניצחון על הפועל תל אביב היה דרמטי במיוחד. אחרי מחצית מאופסת, כבש אור ווקנין את שער היתרון של ראשון לציון בדקה ה- 53. עד לדקות האחרונות של המשחק היתרון נשמר, אך ארבע דקות לסיום כבשה תל אביב את שער השוויון לאכזבתם של המקומיים. המשחק נכנס לתוספת זמן ונראה היה ששתי הקבוצות תפרדנה עם חלוקת נקודות, אך ארבע דקות בתוך התוספת, רון בן בסט הצליח לכבוש את שער הניצחון והשופט שרק מיד אחר כך לסיום. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול המדורגת רביעית, מ.ס עירוני אשדוד.
שבוע אחרי שניצחו במשחק העונה את הפועל פתח תקווה וכבשו את הפסגה, סיימו נערי המועדון בתיקו 1:1 את משחק החוץ מול קטמון ירושלים. דניאל פיינברג כבש את השער לזכות ראשון לציון חמש דקות לפני ההפסקה. במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל קריית אונו מהתחתית.

 

פול אדגר- צילום נזיה סולטן

 

נערים א עדיין בפסגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות