n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אייל מושיוב חוזר או לא? ובמי תומך לראשות העיר

ראשון לציון: אייל מושיוב חוזר או לא? ובמי תומך לראשות העיר

המשנה לראש העיר וחבר המועצה לשעבר אייל מושיוב שוקל בימים אלה לחזור ולהתמודד שוב למועצת העיר לאחר שלפני כשנתיים פרש. בדבר אחד הוא בטוח: "אתמוך בראש העיר רז קינסטליך בבחירות הקרובות"

IMG-20230430-WA0032

הבחירות לראשות העיר יערכו בעוד מספר חודשים ובזה אחר זה צובר ראש העיר רז קינסטליך תמיכה גורפת, לאחר שחבר המועצה הוותיק מהאופוזיציה ציון כהן מסר בראיון ל"גל גפן" כי יתמוך בראש העיר רז קינסטליך בבחירות הקרובות https://bit.ly/3LwRMgK  הגיע תורו של המשנה לראש העיר לשעבר ומי שהיה חבר מועצה מוכר ואהוב מאוד בעיר אייל מושיוב.

מושיוב, בן 55,נשוי למלי, אב לאיתי שנשוי לאור, ואב לשיר ועידו הוא דמות מוכרת ואהודה בראשון לציון, במועצת העיר הוא היה 13 שנים בהם המשנה לראש העיר ויד ימינו של ראש העיר לשעבר, מושיוב
עובד בחברת חשמל כ-35 שנים וחבר מזכירות ארצית באירגון העובדים.
בחודשיים האחרונים מתלחששים יודעי דבר כי מושיוב מתכוון לרוץ שוב למועצת העיר וכי יש מאחוריו צבא מאמינים משלו, כזכור, מושיוב התפטר מהמועצה בנובמבר 2021  https://bit.ly/3l6oGXV‏‏ אבל בראיון לגל גפן אמר " עוד לא אמרתי את המילה האחרונה"
בשיחה עם "גל גפן" ראשון לציון מסביר מושיוב את החיידק שנקרא איש ציבור ורומז אם בכוונו לחזור לחיים הציבוריים.
"שירתתי את העיר והתושבים כחבר מועצת עיר וכמשנה לראש העירייה כ-13 שנים, שנים אינטנסיביות מאוד, השקעתי שעות רבות, עשיתי לילות כימים למען העיר ולמען התושבים באהבה ומסירות אין קץ"
אז למה עזבת בעצם?
עזבתי כדי להקדיש זמן לעבודתי שדורשת השקעה רבה, לבלות ולהיות יותר עם משפחתי היקרה וגם לעצמי. כיום אני סטודנט לתואר שני במשפטים ונהנה מכל רגע בלימודים.
הרצון להיות חבר מועצה הינו חיידק שאי אפשר להסבירו, הדחף לעשייה ציבורית בוער בי מאד. רק מי שעושה זאת באהבה ובכוונת לב טהורה לסייע לתושבים, מבין את האושר כשתושב מגיע במיוחד כדי לומר תודה על משהו שעשיתי למענו ולו הדבר הקטן ביותר.
מה החזון שלך כמי שהיה חבר מועצה וכתושב העיר?
אני יודע בדיוק מה אני רוצה לעשות בעתיד בעירנו, כמו שעשיתי במהלך שנותיי במועצת העיר. פעלתי רבות בעיר, הן במרחב הציבורי, הן במרחב החינוכי וכמובן ברמה האישית בשיחות פרונטליות מול תושבים.
החזון שלי בראש ובראשונה היה ונשאר שירות מיטבי לתושב. העירייה בראי התושב, היא גוף ענק ומסורבל. ברוב המקרים, התושב מרגיש שהוא ניצב מול מוסד ענק ואטום, כאן נכנס תפקידי כדי להנגיש לתושב את השירות לו הוא נזקק. עשיתי זאת בעבר ואעשה זאת בעתיד.
מה יחסייך עם ראש העיר רז קינסטליך, מאחר והיית באופוזיציה בתחילת הקדנציה הנוכחית
יחסיי עם ראש העירייה רז קינסטליך הינם טובים מאד. אנחנו חברים מאד טובים עוד מתקופתנו כחברי מועצה, עוד לפני שנבחר לראשות העיר. גם לאחר שהוא נבחר, בהיותי חבר אופוזיציה, זכיתי ליחס מכבד, הוגן ואוהב מרז. כמעט כל הצעותיי לסדר התקבלו והגשתי עשרות, כל בקשותיי ממנו נענו בחיוב. כשהודעתי לרז שאני מתכוון לפרוש, הוא קיבל את זה קשה וממש התנגד לכך. היריעה קצרה מלהכיל, אך היו עוד המון מקרים אישיים שבהם רז עזב הכל והתייצב אצלי בבית כדי לייעץ לי ולשאול אם אני צריך את עזרתו, זאת בעיניי חברות אמת. דרך אגב גם ילדיי מחוברים לרז ברמה הכי חברית שיש.
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
קשה לי להשיב היום על השאלה היכן אני רואה את עצמי בעוד 5 שנים, אני יכול לומר רק שכולי תקווה שאהיה עסוק בדברים שאני אוהב לעשות ושכולנו נהיה בריאים בעזרת השם, בואי נאמר שבקרוב ידעו כולם את כוונותיי ומטרותיי.
מה הנושא הכי בוער בסדר היום לדעתך?
הנושא הבוער בעיר שצריך להיות חזון עירוני של כלל חברי המועצה והעומד בראשה הינו הרכבת הקלה. אני אעשה ככל שבכוחי להחזיר את הרכבת הקלה לעיר, את הקו החום. אני בטוח שזה אחד הדברים הכי חשובים אם לא ה-חשובים כיום, בכאוס התחבורתי שאנו חוווים כל בוקר בדרך לעבודה לתל אביב. כמו כן גם בחזרה הביתה בשעות אחה׳צ, הרכבת הקלה תפתור בעיות תחבורתיות לתושבים רבים וישפר את איכות החיים בעיר.
הייתי חבר מועצה והמשנה לראש העיר בתקופתו של דב צור, נהנתי מאד מהתקופה ומהעשייה הרבה. אכן הייתי קרוב לדב צור ולמדתי ממנו המון, הוא איש שיש מה ללמוד ממנו. דרך אגב גם כיום אנו קרובים וביחסים חבריים מעולים, כדי שלא תהיינה חילוקי דעות הוסכם ביננו שתהייה הפרדה בין הפוליטיקה לחברות מפני שלא תמיד אנו רואים את הדברים עין בעין.
הבעת עמדה נוקבת שבין אם תתמודד למועצה או לא, תתמוך לראשות העיר ברז קינסטליך, מדוע?
אבהיר כאן משהו חשוב, אני אדם של מילה, ואם נתתי מילתי אעמוד בה עם כל הקשיים, ככל שיהיו. אחרי הבחירות בשנת 2018 ישבתי לשיחה עם ראש העיר הנבחר, אמרתי לו שאשרת את העיר והתושבים מהאופוזיציה על הצד הטוב ביותר איתו או בלעדיו. בנוסף אמרתי לו, אם הוא יסייע לי למלא תפקידי אתמוך בו בבחירות 2023, כך היה למרות שלא חסכתי בביקורת כלפי הקואליציה וכלפי רז קבלתי גיבוי מלא לכל פניותיי, לכן אתמוך בראש העירייה רז קינסטליך בבחירות הקרובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בהצלחה אייל, אתה האיש המתאים בזמן הנכון ובמקום הנכון עלו והצליחו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות