n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בואו לשמוע את סיפורו של ירין, אחיו של הלוחם בניה רובל ז"ל

בואו לשמוע את סיפורו של ירין, אחיו של הלוחם בניה רובל ז"ל

"בשבעה על אחי, אמרו לי: 'תדאג להורים'. רציתי לשאול אותם - 'אבל מה איתי?' עמותת "אחים שלנו" לרגל יום הזיכרון עם הסיפור המעורר השראה. המפגש ייערך ביום רביעי, 8.5.24 בשעה 20:00 ופתוח לקהל הרחב שלמה אלירז 1, ראשון לציון בחדר הדיירים בקומת הכניסה.

בניה
כמעט 10 שנים חלפו מאז שלוחם חטיבת הצנחנים, סמל בניה רובל ז"ל, נפל במבצע צוק איתן. בצל השכול, משפחתו של בניה עוסקת כבר כמה שנים בהנצחת זכרו ומורשתו.
בעוד יומיים, יום רביעי הקרוב יערך מפגש לזכרו של בניה-נפתלי רובל ז"ל. "כאב של אח" – ירין אחיו, מספר על ההתמודדות האישית שלו.
"בשבעה על אחי, אמרו לי: 'תדאג להורים'. רציתי לשאול אותם – 'אבל מה איתי?'
מי שתארח את המפגש  היא חלי סינאי, משנה לראש העיר ומחזיקת תיק קידום מעמד האישה ותיק קשרי ממשל שפגשה את ירין, אחיו הגדול של בניה ז"ל, בן ה-34, תושב העיר שנשוי למעיין ואב ל-4 ילדים לפני תקופה קצרה, נחשפה לסיפורו והחליטה להביא אותו גם לראשון לציון כדי שסיפורו ישמע

"המפגש נערך במסגרת עמותת "האחים שלנו" מסבירה חלי, נחשפתי לעמותה לפני מספר שנים ומיד הבנתי שמדובר בעמותה שכולם צריכים להכיר, היא שהוקמה על ידי אחים שכולים ומתנדבים, מתוך רצון לבנות בית ושייכות, מקום ובמה לקהילת האחים והאחיות השכולים במדינת ישראל, מכל גווני החברה הישראלית, ששכלו אח או אחות ממלחמת העצמאות ועד היום.
נתאסף לשמוע את סיפור השכול של ירין, שליווה את תהליך ההתבגרות של בניה והיה לו לאוזן קשבת ומודל לחיקוי והערצה. סיפור של געגוע עצום, תקווה, התמודדות ובעיקר- אהבה למולדת.
"כדי שכל אח שכול ידע שיש לו מקום בו הוא יכול לשתף, לקבל תמיכה, לאחים של כולנו״. מסבירה חלי.

 

המפגש ייערך ביום רביעי, 8.5.24 בשעה 20:00 ופתוח לקהל הרחב
שלמה אלירז 1, ראשון לציון בחדר הדיירים בקומת הכניסה.

חניה ברחובות הסמוכים.

מספר המקומות מוגבל – לשמירת מקום יש להירשם בהקדם בקישור:
https://forms.gle/1EcHUagVQuEtDkM18
בטלפון 03-9547670 או 052-4671116

לאתר של עמותת "האחים שלנו"  https://ourbrothers.co.il/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פטר

היכל התרבות מאיר ניצן עם פטר והזאב

תפריט נגישות