n
דף הבית / רחובות / רחובות: אמית המר ואמית רון ארד – מצטייני משרד החינוך

רחובות: אמית המר ואמית רון ארד – מצטייני משרד החינוך

קרית החינוך אמית המר וקרית החינוך אמית רון ארד, נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ"ג, כך התבשרו השבוע אליחי דדי מנהל קרית החינוך אמית המר, וקרן שחל מנהלת קרית החינוך אמית רון ארד. מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

אמית רון ארד – מצטיין משרד החינוך

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אליחי דדי, מנהל קרית החינוך אמית המר: "אנו שמחים להימנות זאת השנה השנייה ברציפות כביה"ס מצטיין ערכי וחברתי. התוצאות הנפלאות הן פועל יוצא של השקעה ומסירות נפש של הצוות החינוכי שלנו".

רויטל ברג ברייטר, סגנית פדגוגיות בתיכון אמית רון ארד: "הצוות החינוכי של קרית החינוך אמית רון ארד רואה כל אחת ואחד לנגד עיניו וביחד אנו מצליחים להגיע להישגים אקדמיים, ערכיים – חברתיים שיובילו, כך אנו מאמינות, לחברה טובה יותר. יישר כוח גדול לצוות החינוכי שבמקצועיות, במסירות ובאהבה גדולה צלח והביא את תלמידנו להשגים אקדמיים, חברתיים וערכיים כמו אלה. לא ננוח לרגע על זרי הדפנה, כי עבודת החינוך לא תמה לה. נמשיך במלוא התשוקה להדריך, להוביל ולחנך דורות של תלמידים".

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "מדובר בשתי קריות חינוך עם צוות חינוכי קשוב, ערכי ומצוין. אנו מברכים את קריות החינוך על ההישג הארצי. עיריית רחובות תמשיך לתמוך בבתי הספר בעיר ולהעניק להם ולתלמידות ולתלמידים את כל הכלים להצלחה לימודית וערכית".

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר וראש  מחלקת חינוך: "אני גאה במנהלי בתי הספר ובצוות ההוראה והמינהלה. צוותין מקצועיים ומיומנים, שמובילים עשייה חינוכית פורצת דרך, בדגש על איתור נקודות החוזק של התלמידות והתלמידים. אשרינו שזכינו בבתי חינוך שכאלה ובאנשי מופת, מורים לחיים!".

ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. "זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים".

אמית המר – מצטיין משרד החינוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

145cb39a-43c6-410e-9771-586c8e3c00da

רחובות: הציבור מוזמן לאירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

תפריט נגישות